Nieuws

D-reizen en VakantieXperts lanceren EUclaim service

Geconfronteerd worden met een vertraagde of geannuleerde vakantievlucht is al vervelend genoeg. Daarom bieden D-reizen en VakantieXperts nu een nieuwe service aan: vanaf heden neemt de reisorganisatie de zorg voor het indienen en afhandelen van de zogeheten EUclaim uit handen. D-reizen en VakantieXperts zetten zich in voor het belang van de reiziger, terwijl deze geniet van een zorgeloze vakantie.

Om de rechten van vliegtuigpassagiers te beschermen en de plichten van een luchtvaartmaatschappij vast te stellen heeft de EU een wetgeving ingesteld. Deze verordening geeft reizigers de mogelijkheid een claim in te dienen bij de vliegtuigmaatschappij als bijvoorbeeld een vlucht vertraagd of geannuleerd is of als een passagier geweigerd wordt op een vlucht. Afhankelijk van de situatie, het aantal uur vertraging en de afstand van de totale vlucht heeft de consument recht op een vergoeding. D-reizen en VakantieXperts willen de consument graag ontzorgen en voor €5,-, naast de vakantieboeking, nemen zij dit werk op zich. De reiziger krijgt 100% vergoed indien de claim wordt toegewezen.

Reageer met Facebook:

reacties

Geen reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Vorige bericht

Recordaantal passagiers KLM in 2016

Volgende bericht

Passagiersgroei voor Nederlandse luchthavens

Auteur

Dylan Cinjee

Dylan Cinjee

Dylan is begonnen als stagiair bij TravelPro. Na zijn stage kreeg Dylan de kans om te blijven bij TravelPro als lid van de redactie. Op het moment is Dylan druk bezig met afstuderen, in combinatie met zijn werk op de redactie.