D-rt CEO Will van den Hoogen heeft zijn collega’s van D-reizen middels een mailing, die in het bezit is van TravelPro, laten weten dat de resultaten van D-reizen, “ondanks de inzet van ons allen”, niet is als gewenst. Hij voegt daar aan toe: “D-reizen realiseert op dit moment geen positief resultaat en het is niet de verwachting dat dit per einde dit jaar wel het geval zal zijn.”
Op basis van de slechte resultaten laat Van den Hoogen weten dat er maatregelen worden getroffen waarover het personeel wordt geïnformeerd tijdens de Roadshow die volgende week woensdag zal plaatsvinden. Wel wordt er in de mailing vermeld dat de huidige bonusstructuur, die direct is gekoppeld aan het resultaat van het bedrijf, niet wordt uitgekeerd over 2014. “In het bonusreglement is aangegeven wat de consequenties zijn van een negatief resultaat op de uitkering van de bonus”, zo luidt de toelichting. Van den Hoogen laat weten dat er een nieuwe bonusstructuur wordt ontwikkeld die zal ingaan per 1 januari 2015 waarbij een aantal van de issues met betrekking tot het bonussysteem 2014 worden ondervangen.
De mailing wordt besloten met het nieuws dat er voor het laatste kwartaal van dit jaar de D-Battle wordt gelanceerd, waarvan de eerste winnaar tijdens de Roadshow bekend wordt gemaakt. Daarnaast koppelt D-reizen aan de ‘Ik daag je uit’ campagne voor haar medewerk(st)ers een beloning voor het beste team. “Hiermee willen wij samen met jullie de focus houden op het verhogen van de omzet en diegenen belonen die een uitzonderlijke prestatie hebben verricht voor onze organisatie D-reizen”, aldus Van den Hoogen, die aan de redactie van TravelPro liet weten niet te willen reageren.
11 reacties
Net als meerdere collega’s loop ook ik nu de bonus mis. Niet echt een stimulans voor het personeel om de benen uit je lijf te rennen voor D-reizen en hiervoor een minimum loon te ontvangen. Je moet van de directie van alles maar krijgt 0,0 terug… Bedankt D-reizen!
Dit is al de 2e keer dat de bonus door mijn neus geboord word!! Bedankt Will
Ben bang dat er straks niemand meer in de reisbureau zit en iedereen auto’s aan het wassen is en dat zonder bonus.
Online, online en online! Ja!
Doei Reizen. Daar komt het wel op neer zo. Personeel is al minimaal en word met de dag minder.Misschien hun strategie. En dan zijn ze weer succesvol
Misschien moet de AOW direktie eens plaatsmaken voor een jongere generatie!
Laten we de consument dit keer op tijd op de hoogte brengen cq. waarschuwen.
Scheelt een hoop (imago-)schade en ellende straks!
Dit is de voorbode van: Doei-reizen!
Het is ook niet meer van deze tijd…
Dat is niet zo vreemd dat de omzet achter blijft….slecht beleid !!!