Om in te spelen op de behoeften uit de markt, heeft 1TIS een nieuwe instapmodel neergezet. “Ieder reisbedrijf is ooit gestart en kiest vanaf dit eerste moment voor een bepaalde inrichting van de werkprocessen. Hierbij kun je qua keuzes denken aan welk financieel pakket kies ik, hoe ga ik het offerteproces inrichten, werk ik met Word en Excel of ga ik een bestaand backoffice systeem inzetten”, aldus Rico van Loenen, directeur van 1TIS.

Van Loenen: “Om nog beter deze reisbedrijven te kunnen bedienen, die voor het eerst kiezen voor een externe partner voor het optimaliseren van hun werkprocessen, is dit instapmodel gemaakt. Maar ook om vanuit een mooie basis te starten met het verder professionaliseren van je bedrijf en dat je op termijn het makkelijk kunt uitbreiden met extra modules. De directe winst die je behaald is efficiënter werken en dit levert direct een tijdwinst op én dus ook een kostenbesparing. Ook neemt de kans op het maken van fouten direct af. Het bijkomende voordeel is dat dit instapmodel met weinig investeringstijd geïmplementeerd wordt. Wij kunnen heel duidelijk aangeven, welke doorlooptijd de implementatie heeft én wat we er beiden voor dienen te doen, om ‘live’ te kunnen gaan.”

Doelgroep
Dit instapmodel bestaat uit zes modules, die in totaal negen bouwstenen bevatten. De doelgroep voor dit product zijn de reisbedrijven die al reizen verkopen én ervaring hebben met dossierverwerking. Gewend zijn om veel handmatig te werken, nu groter aan het groeien zijn en terugkerende werkzaamheden willen automatiseren. Hierdoor creëer je tijdwinst voor andere werkzaamheden én fouten in de hele workflow worden verkleind.