Vacature

Costa Group zoekt Sales Support Benelux

De Costa Group is op zoek naar iemand die pro-actief, gedreven, commercieel ingesteld en op zoek is naar een uitdagende en veelzijdige functie binnen een enthousiast team. Spreek je vloeiend Nederlands, Frans en Engels? Dan ben jij de Sales Support die de Costa Group zoekt.

Costa Cruises en AIDA Cruises zijn onderdeel van de Costa Group en daarmee de grootste cruise rederij in Europa. Voor het kantoor op Schiphol-Oost zijn ze momenteel op zoek naar een Sales Support medewerker voor 40 uur per week.

Taken en verantwoordelijkheden:
-Directe aanspreekpunt en ondersteuning van het Sales team en de reisagenten.
-Opzetten van nieuwe leveranciers en reisagenten.
-Voorbereiden van contracten in samenwerking met het Sales team.
-Opzetten en managen van groepen/allotments in samenwerking met ons Contact Center.
-Opzetten en managen van promoties.
-Creëren van B2B communicatie zoals product of promotionele nieuwsbrieven.
-Organiseren en ondersteunen tijdens scheepsbezoeken, presentaties, workshops en beurzen.

Functie-eisen:
-Starter op HBO-niveau (bij voorkeur richting Toerisme of Hospitality).
-Je spreekt en schrijft uitstekend Nederlands, Frans en Engels – Duits is een pré.
-Je kunt uitstekend overweg met Microsoft Office (Lotus notes, Oracle en Publisher zijn een pré).
-Pro-actief, gedreven en betrokken.
-Analytisch, nauwkeurig en goede communicatieve vaardigheden.
-Betrouwbaar en flexibel (geen negen tot vijf mentaliteit).
-Teamgericht maar ook goed in staat zelfstandig te werken.
-Goed in staat om met deadlines en onder druk te werken.
-Georganiseerd, in staat om een goed overzicht te houden en prioriteiten te stellen.
-Kennis van de cruise en/of reisbranche is een pré.

Aanbod:
-Full-time, 40 uur per week.
-Goede arbeidsvoorwaarden.
-Mogelijkheid om te werken in een dynamische en internationale omgeving.
-Onderdeel uit te maken van een enthousiast en informeel team.

Heb je interesse? Sollicitaties mogen gestuurd worden naar molenaar@costa.it

Reageer met Facebook:

reacties

Geen reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Vorige bericht

Travelbird: reiservaring verbeteren met Artificiële Intelligentie

Volgende bericht

Barcelona verhoogt toeristenbelasting met 246%

Auteur

Dylan Cinjee

Dylan Cinjee

Dylan is begonnen als stagiair bij TravelPro. Na zijn stage kreeg Dylan de kans om te blijven bij TravelPro als lid van de redactie. Op het moment is Dylan druk bezig met afstuderen, in combinatie met zijn werk op de redactie.