Nieuws

‘Travel agents Rock’ tattoo baas Carnival Cruise Lines

Partijen die veel samenwerken met (zelfstandige) reisagenten spreken vaak lovend over de waarde en kracht van de reisagent, maar er is geen Nederlandse CEO, sales of marketingdirecteur te vinden die de tekst ‘Travel agents Rock’ als tattoo heeft. De Vice President of Sales & Trade Marketing van Carnival Cruise Lines, Adolfo Perez, liet die tattoo wél zetten.

Ongeveer 150 reisagenten zagen hoe de tattoo werd gezet bij Perez op het podium van het ‘Carnival Agentpalooza’ evenement in New Orleans. ‘Travel agent Rock’ is ook de slogan van de trade campagne van de cruisemaatschappij. De rederij wil er extra aandacht creëren voor haar online trainingsprogramma. Tijdens de Carnival Agentpalooza bus tour werden de Amerikaanse steden Houston, New Orleans, Charleston, Atlanta, Jacksonville en Orlando bezocht.

Perez twitterde nadat zijn tattoo was gezet: ““Oh yes! I got a tattoo today and it states Travel Agents Rock! It’s not air-brushed, it’s the real deal. This is how much I believe in all of you! Thank you NOLA for your amazing support of #AgentPalooza and thank you travel agents for your past and future support of Carnival!”. Bekijk op de Facebook-pagina van TravelPro de live video die werd gemaakt tijdens het zetten van de tattoo.

Paul Nuyens, Business Development Manager Benelux bij Carnival Cruise Lines, laat tegenover TravelPro weten dat hij van plan is de ‘Travel agents Rock’ campagne ook naar Nederland te brengen. “De slogan zal naar alle verwachting bij een van de volgende evenementen op banners te zien zijn, waarmee we willen laten zien dat Carnival Cruise Lines voor de reisagent kiest. Waarschijnlijk zal dat ergens in juni zijn.” Volgens Nuyens is Nederland niet te vergelijken met Amerika. “In de Verenigde Staten is Carnival Cruise Lines de ‘most trusted cruise line’. Met vijftien vertrekhavens ligt de focus ook op de Verenigde Staten.” 

Veel reisagenten twijfelden of de tattoo wel echt was, maar werden uit de brand geholpen door Rita Perez, reisagent in Orlando. Zij deelde onderstaande foto op haar Instagram en schreef: ‘My jaw dropped when I saw this! VP of Sales and Trade for @carnival, @adolfomiguelperez, tattooed #travelagentsrock at the #neworleans#agentpalooza! I thought, nope that has to be fake, but as you can see with #nofilter, that is ink my friends! Lol I don’t know if I would do such a thing, but this shows real commitment to my industry. Thank Adolfo for everything you and your team does for us! 🙂 Hoping to see this baby in person when you come down to Kissimmee! #RitaVentures #travel #cruise#travelagentlife #travelagent’.

Reageer met Facebook:

reacties

Geen reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Vorige bericht

Thomas Cook UK cancelt Sharm el Sheik

Volgende bericht

Schiphol sluit parkeergarage P2

Auteur

Arjen Lutgendorff

Arjen Lutgendorff

Arjen is in januari 2007 aan de slag gegaan bij TravelPro als redacteur. Na een toeristische en journalistieke opleiding heeft hij zijn plek gevonden bij het reisvakblad van formaat.