MSC Cruises heeft haar wereldwijde nieuwe merkcampagne onthuld dat op 19 januari wordt gelanceerd op de Nederlandse markt. Voortbouwend op het merk erfgoed van MSC Cruises, is de nieuwe campagne ontwikkeld om aanstaande wereldwijde groeiplannen van het bedrijf te ondersteunen. MSC Cruises zit middenin een 5.1 miljard euro investeringsplan waarmee de capaciteit van de vloot zal verdubbelen door zeven next-generation schepen in gebruik te nemen tussen 2017 en 2022. De commercial laat een katoenplant zien die evolueert in smetteloze witte lakens waar gasten kunnen genieten van een heerlijke nachtrust. Daarnaast toont de commercial de aandacht welke MSC Cruises heeft voor het kleinste detail en de tal van mogelijkheden op het gebied van ontspanning.

“MSC Cruises is een erg ambitieus bedrijf welke in omvang zal verdubbelen in de komende zes jaar. Het is belangrijk dat wij onze positie verder ontwikkelen samen met deze groei om ervoor te zorgen dat de geleverde ervaring voldoet aan de verwachtingen van cruise-passagiers over de hele wereld en deze zelfs overtreft”, zegt Gianni Onorato (MSC Cruises Chief Executive Officer).

Voor het ontwikkelen van de nieuwe reclamecampagne heeft MSC Cruises er voor gekozen om samen te werken met partners van wereldklasse welke visueel en muzikaal duidelijke concepten hebben gecreëerd. Deze partners zijn het prestigieuze communicatiebureau McCann Worldgroup en Oscar-genomimeerde Britse filmregisseur Daniel Barber. De verleidelijke soundtrack die exclusief voor MSC Cruises is geschreven is ontworpen door de multi-award winnende Ennio Morricone met wie MSC Cruises een langdurige, nauwe relatie heeft welke teruggaat tot 2007.