Nieuws

D-reizen presenteert nieuwe selectiegids

70 uur, zo lang is de Nederlander gemiddeld bezig met dromen, zoeken, vergelijken, opnieuw zoeken, overleggen, twijfelen en uiteindelijk kiezen van zijn ideale vakantie. In de nieuwe vroegboekcampagne van D-reizen die op 16 november aanstaande van start gaat, laat de organisatie ervaren wat reisliefhebbers met die 70 uur kunnen doen.

70 uur je vakantiefoto’s van vorig jaar inplakken, 70 uur bikini’s passen, 70 uur lang de beste hits van de zomer beluisteren of 70 uur checken of je paspoort al verlopen is. Met een TV- en radiocampagne, bioscoopreclame, online bannering, pre-rolls en POS in de winkel brengt D-reizen een heldere boodschap: zij vergelijkt alle vakantieaanbieders om voor jou de beste deal te vinden, zodat jij je druk kan maken om niks.

Karlyn Blom, brandmarketeer D-reizen: “D-reizen regelt je vakantie heel erg goed, of dat nu in het reisbureau is of online. In onze vroegboekcampagne willen we duidelijk communiceren wat onze kracht is: het vergelijken van alle vakanties van alle aanbieders, zodat iedereen altijd de beste deal kan vinden. Daardoor blijft er alle ruimte om ultiem te genieten van je vakantie. We leggen alle touroperators letterlijk en figuurlijk onder een vergrootglas en kunnen zo bijvoorbeeld de 250 beste deals uitlichten. Deze vindt men in de Selectiegids, gratis op te halen in al onze reisbureaus.”

De enthousiaste Reisadviseurs hebben het voorwerk reeds gedaan: ze hebben 250 persoonlijke favorieten gebundeld in de nieuwste D-reizen Selectiegids. Selecteer je ideale reisthema en je bladert in no-time je volgende vakantie tegemoet. De D-reizen Selectiegids ligt klaar bij de D-reizen reisbureaus en is online in te zien op www.D-reizen.nl/selectiegids.

Deel dit...
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someone

Reageer met Facebook:

Reacties:

Geen reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Vorige bericht

Vroegboekactie Sunny Cars van start

Volgende bericht

Zuid-Afrika: 170 nieuwe routes 360-graden op Google Street View

Auteur

Dylan Cinjee

Dylan Cinjee

Dylan is begonnen als stagiair bij TravelPro. Na zijn stage kreeg Dylan de kans om te blijven bij TravelPro als lid van de redactie. Tijdens deze periode heeft Dylan zijn Bachelor in Tourism Management gehaald.