70 uur, zo lang is de Nederlander gemiddeld bezig met dromen, zoeken, vergelijken, opnieuw zoeken, overleggen, twijfelen en uiteindelijk kiezen van zijn ideale vakantie. In de nieuwe vroegboekcampagne van D-reizen die op 16 november aanstaande van start gaat, laat de organisatie ervaren wat reisliefhebbers met die 70 uur kunnen doen.

70 uur je vakantiefoto’s van vorig jaar inplakken, 70 uur bikini’s passen, 70 uur lang de beste hits van de zomer beluisteren of 70 uur checken of je paspoort al verlopen is. Met een TV- en radiocampagne, bioscoopreclame, online bannering, pre-rolls en POS in de winkel brengt D-reizen een heldere boodschap: zij vergelijkt alle vakantieaanbieders om voor jou de beste deal te vinden, zodat jij je druk kan maken om niks.

Karlyn Blom, brandmarketeer D-reizen: “D-reizen regelt je vakantie heel erg goed, of dat nu in het reisbureau is of online. In onze vroegboekcampagne willen we duidelijk communiceren wat onze kracht is: het vergelijken van alle vakanties van alle aanbieders, zodat iedereen altijd de beste deal kan vinden. Daardoor blijft er alle ruimte om ultiem te genieten van je vakantie. We leggen alle touroperators letterlijk en figuurlijk onder een vergrootglas en kunnen zo bijvoorbeeld de 250 beste deals uitlichten. Deze vindt men in de Selectiegids, gratis op te halen in al onze reisbureaus.”

De enthousiaste Reisadviseurs hebben het voorwerk reeds gedaan: ze hebben 250 persoonlijke favorieten gebundeld in de nieuwste D-reizen Selectiegids. Selecteer je ideale reisthema en je bladert in no-time je volgende vakantie tegemoet. De D-reizen Selectiegids ligt klaar bij de D-reizen reisbureaus en is online in te zien op www.D-reizen.nl/selectiegids.