Nieuws

Concurrerende tarieven door krachtenbundeling Expedia en Amadeus

Amadeus en Expedia hebben een overeenkomst getekend waardoor reisverkopers wereldwijd via Amadeus meer dan 350.000 hotels uit het aanbod van het Expedia Affiliate Network (EAN) kunnen boeken, inclusief full-service hotelmerken, boetiekhotels en serviceappartementen.

“Reisverkopers die zijn verbonden met Amadeus, kunnen hun reizigers nu concurrerende tarieven en beschikbaarheid aanbieden bij meer dan 350.000 accommodaties over de hele wereld. Amadeus is een vertrouwde technologiepartner voor de reisindustrie en we zijn blij om met hen samen te werken om baanbrekende technologie en ondersteuning aan te bieden, zodat Amadeus meer keuze aan alle reizigers kan bieden”, aldus Alfonso Paredes (Expedia).

Tot de voordelen voor reisverkopers behoort dat bij elke boeking een PNR (Passenger Name Record) genereert. Dit maakt het volgens Amadeus eenvoudiger voor reisverkopers om alle hoteldetails van de reiziger, informatie over de vlucht, autoverhuur, enzovoorts in één boeking samen te voegen waardoor het makkelijker is (zaken)reizigers te volgen en hen te helpen wanneer daar om wordt gevraagd.

“Reizigers eisen tegenwoordig een meer persoonlijk aanbod en zijn op zoek zijn naar unieke reiservaringen. Het hebben van zo veel mogelijk inhoud om uit te kiezen en betrouwbare systemen om het zoeken en boeken te verwerken, is de sleutel voor onze klanten. Bij Amadeus werken we er continu aan om ervoor te zorgen dat we de beste resultaten voor beide behoeften leveren. Werken op nieuwe en innovatieve manieren met marktleiders zoals Expedia Affiliate Network is hier een bewijs van”, laat Peter waters (Amadeus) weten.

Ander voordeel volgens Amadeus is dat het reisverkopers verschillende betaalmethoden aanbiedt, waaronder vooruitbetaling, achteraf betalen via een creditcard van een agentschap of die van een reiziger, een kredietlimiet, bankoverschrijving, vouchers en meer. Dit biedt reisverkopers meer flexibiliteit bij het boeken van EAN’s tarieven, een grotere kans op beschikbaarheid en dat het hotel zo snel mogelijk wordt betaald.

Met de volledig geïntegreerde technologie van Amadeus hoeven reisverkopers die via EAN boeken, de boekingsgegevens slechts één keer in te voeren. De informatie gaat rechtstreeks naar de boekhoudafdeling en de factuur wordt rechtstreeks aan de klant verstrekt, waardoor het bemiddelingsproces van de commissie wordt vergemakkelijkt en een snelle betaling wordt gegarandeerd. De integratie van Business Intelligence-platforms zorgt ervoor dat elke boeking wordt bijgehouden en geanalyseerd, zodat reisverkopers de beste beslissingen voor hun klanten kunnen nemen en maximale winst en beloningen voor hun bedrijf kunnen behalen.

Reageer met Facebook:

Reacties:

Geen reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Vorige bericht

Otravo zoekt Teamleader CEC Air/Travel

Volgende bericht

Otravo zoekt Product Owner Air

Auteur

Arjen Lutgendorff

Arjen Lutgendorff

Arjen is in januari 2007 aan de slag gegaan bij TravelPro als redacteur. Na een toeristische en journalistieke opleiding heeft hij zijn plek gevonden bij het reisvakblad van formaat.