Vacature

Vuelandia zoekt Medewerker Customer Support

Ben jij op zoek naar een uitdagende en afwisselende baan waarbinnen je jezelf uitstekend kunt ontplooien? Heb jij de echte drive en maak jij het verschil? Dan nodigen we je uit om Vuelandia te komen versterken!

De afdeling Customer Support vormt het hart van de organisatie en is op dit moment bezet met negen gemotiveerde medewerkers. Binnen deze afdeling worden alle online- en offline boekingen, aanvragen en wijzigingen afgehandeld. Met onze klanten heb je voornamelijk contact via de email, telefoon en online chat functie.

Binnen de afdeling Customer Support op locatie Hoofddorp zijn we op dit moment op zoek naar een:
Medewerker Customer Support
(40 uur / 32 uur bespreekbaar).
De werktijden liggen tussen 09:00 en 17:30 uur.

Wat ga je doen?
In deze diverse functie ben verantwoordelijk voor het klantcontact met betrekking tot alle service gerelateerde verzoeken en vragen van klanten. Hierbij moet je denken aan hotel- en autohuur aanvragen in behandeling nemen en eventuele wijzigingen, klachten of problemen oppakken en afhandelen. Je probeert in alle gevallen een zo goed mogelijke service aan onze klanten te verlenen.
Als medewerker Customer Support maak je daarnaast ook deel uit van de afdeling administratie en de afdeling IATA waarbij je hen ondersteunt met het beheer van queues, reserveringen en ticketing.

Wij vragen
• minimaal MBO werk- en denkniveau;
• je hebt een toeristische opleiding gevolgd en met succes afgerond;
• minimaal 1 jaar ervaring binnen dit vakgebied of in een soortgelijke
(commerciële) functie;
• goede kennis van de producten vliegtickets, hotels en autohuur is een must;
• ervaring met systemen zoals Sabre, Amadeus e/o Gallileo is een pré;
• goede kennis van het Microsoft besturingssysteem en Office pakket
(Outlook/Word/Excel);
• een enthousiaste persoonlijkheid met een klant- en servicegerichte houding;
• stressbestendig;
• administratieve vaardigheden;
• planmatig en prioriteiten stellend kunnen werken;
• goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als
schriftelijk, Spaans is een pré.

De organisatie
Vuelandia is een snelgroeiend bedrijf binnen de reisbranche en een totaalleverancier (groothandel) op het gebied van reisproducten zoals hotels, vliegtickets en autohuur en Travel Booking Software. Afnemers zijn reisorganisaties zoals Travel XL, Toerkoop, Face 2 Face Travel, ITAC, TravelCompany en VakantieXperts , Zelfstandige Reisagenten, het MKB en mid- en grootzakelijke bedrijven die niet reis-gerelateerd zijn maar wel reizen willen verkopen.
Scherpe inkoop, flexibele en betrouwbare systemen, goede service en laagdrempelig bedrijfsvoering, dat is waar Vuelandia bekend om staat en zich continue sterk voor maakt.

Wij bieden
• Een informele gezellig werksfeer in een dynamische snelgroeiende organisatie;
• Persoonlijke ontwikkeling- en groeimogelijkheden.
• Een marktconform salaris naar gelang de ervaring;
• Laptop van de zaak;

Regelmatig hebben wij diverse activiteiten onder het mom van teambuilding.

Heb je interesse?
Ben je geïnteresseerd in deze functie en voldoe je aan bovenstaand profiel?
Stuur dan uiterlijk 30 april a.s. je CV met motivatie naar: mikel@vuelandia.nl, tav Mikel van Nimwegen (Directeur / Owner Vuelandia). Eerst nog wat meer informatie? Neem dan telefonisch contact op met Mikel van Nimwegen via 0900 – 440 00 00

© 2018, TravelPro. All rights reserved.

Het is niet toegestaan berichten of delen daarvan over te nemen zonder toestemming van de desbetreffende auteur. Bij het overnemen van citaten is bronvermelding verplicht. Je kunt wel berichten delen via de social media buttons.

Reageer met Facebook:

Reacties:

Vorige bericht

Vuelandia zoekt Administratief medewerker

Volgende bericht

Vuelandia zoekt IATA / Customer Support medewerker

Auteur

Arjen Lutgendorff

Arjen Lutgendorff

Arjen is in januari 2007 aan de slag gegaan bij TravelPro als redacteur. Na een toeristische en journalistieke opleiding heeft hij zijn plek gevonden bij het reisvakblad van formaat.