Nieuws

Thuisbezorgd.nl gaat bij bedrijven op Schiphol bezorgen

Thuisbezorgd.nl start samen met Amsterdam Airport Schiphol, Vermaat Groep en Burger King Foodgroup een bezorgdienst voor bedrijven die gevestigd zijn op Schiphol-Noord, Schiphol-Zuid en in het Central Business District. Medewerkers uit kantoorgebouwen van bijvoorbeeld WTC Schiphol Airport, The Outlook en The Base kunnen voortaan via de Thuisbezorgd.nl website of app eten bestellen van één van de deelnemende restaurants op Schiphol Plaza. Bezorging via de eigen bezorgdienst “Scoober” van Thuisbezorgd.nl is net zoals in de rest van Nederland gratis.

Aan het programma op Schiphol Plaza doen Burger King, Per Tutti, Happy Seafood en Toko To Go mee. Thuisbezorgd.nl zal het aanbod snel uitbreiden naar meer restaurants. De bestellingen worden gratis bezorgd door een nieuw team van Thuisbezorgd.nl bezorgers. Thuisbezorgd.nl mikt op een bezorgtijd van minder dan een half uur. De deelnemende restaurants komen bovenop het al aanwezige aanbod van Thuisbezorgd.nl.

“Naast een internationale luchthaven is Schiphol ook een belangrijke locatie voor werkend Nederland. Veel succesvolle organisaties hebben zich hier al gevestigd. Schiphol Plaza is voor 65.000 werknemers – zowel in de terminal als in het gebied- al jaren een centrale ontmoetingsplek met een gevarieerd aanbod aan horeca. Bij Schiphol stellen we ons ten doel om plekken te creëren waar mensen en bedrijven graag willen zijn. Daarom zijn wij ook erg enthousiast over deze samenwerking met Thuisbezorgd.nl die de deelnemende restaurants van Schiphol Plaza nog toegankelijker maakt voor werknemers van bedrijven binnen het bezorggebied”, aldus André van den Berg, CCO bij Royal Schiphol Group.

Thuisbezorgd.nl is al langere tijd bezig het aantal steden waarin zij eigen bezorgers ter beschikking stelt uit te breiden. De eigen bezorgdienst ‘Scoober’ is inmiddels beschikbaar in zes Nederlandse steden en bezorgt o.a. voor Burger King, maar ook voor bijvoorbeeld Five Guys, SLA en Burgermeester. Scoober bezorgt gratis. Via moederbedrijf Takeaway.com is de dienst inmiddels beschikbaar in 32 Europese steden. Ze is te herkennen aan de oranje bezorgers op e-bikes. Alle bezorgers zijn in loondienst en volledig verzekerd. De bezorgservice op Schiphol is elke dag beschikbaar van 12.00 uur tot 19:30 uur, zodat diegenen die overwerken ook van het aanbod gebruik kunnen maken.

© 2018, TravelPro. All rights reserved.

Het is niet toegestaan berichten of delen daarvan over te nemen zonder toestemming van de desbetreffende auteur. Bij het overnemen van citaten is bronvermelding verplicht. Je kunt wel berichten delen via de social media buttons.

Reageer met Facebook:

Reacties:

Vorige bericht

Eco Budget Air Transat: ruimbagage niet langer gratis

Volgende bericht

Azur Air Germany stopt ermee

Auteur

Arjen Lutgendorff

Arjen Lutgendorff

Arjen is in januari 2007 aan de slag gegaan bij TravelPro als redacteur. Na een toeristische en journalistieke opleiding heeft hij zijn plek gevonden bij het reisvakblad van formaat.