Sinds gisteren worden TUI SENSIMAR, TUI FAMILY LIFE en TUI BLUE in TUI Online én op TUI.nl al aangepast naar TUI BLUE, dat meldt TUI Sales.

Vanaf zomer 2020 wordt TUI BLUE het grootste hotelmerk van de TUI Group. Deze groei komt er volgens TUI dankzij de concepten TUI SENSIMAR, TUI FAMILY LIFE onder dezelfde paraplu te scharen als TUI BLUE. Zo ontstaat er één overkoepeld merk, TUI BLUE, waardoor het hotelportfolio zal stijgen van tien naar meer dan 100 hotels en resorts in 2020.

TUI BLUE zal uit drie verschillende labels bestaan, namelijk TUI BLUE For All (biedt klanten een authentieke smaak van lokale ervaringen in lijn met het bestaande TUI BLUE-product), TUI BLUE For Two (een adults only concept vanaf 16 jaar, voor klanten die hun vakantie-ervaring graag richten tijd voor elkaar, zoals TUI SENSIMAR momenteel doet) en TUI BLUE For Families (biedt veel verschillende activiteiten die zijn ontworpen voor alle leeftijden en is specifiek afgestemd op de behoeften van grote en kleine gezinnen, zoals TUI FAMILY LIFE dat momenteel doet).