Nieuws

Accor en Alibaba kondigen strategische samenwerking aan

Accor en Alibaba Group hebben vandaag een strategische samenwerking aangekondigd. Deze samenwerking zal bestaan uit de ontwikkeling van een reeks digitale applicaties en loyaliteitsprogramma’s om de consumenten- en reiservaring de komende vijf jaar te verbeteren.

Voor de aankondiging werd een speciale ceremonie in Beijing georganiseerd, tijdens de China International Expo 2019. Deze strategische samenwerking maakt het voor Chinese Alibaba consumenten (bijna 700 miljoen) mogelijk gebruik te maken van Accor’s speciale consumentenaanbiedingen. Het zorgt voor een naadloze integratie van de klantreizen van Accor binnen het uitgebreide ecosysteem van Alibaba.

Alibaba’s reisplatform Fliggy maakt het voor consumenten mogelijk om hotels te boeken, toegang te krijgen tot cateringdiensten, entertainment te boeken en te profiteren van andere lifestyle-diensten.

© 2019, TravelPro. All rights reserved.

Het is niet toegestaan berichten of delen daarvan over te nemen zonder toestemming van de desbetreffende auteur. Bij het overnemen van citaten is bronvermelding verplicht. Je kunt wel berichten delen via de social media buttons.

Reageer met Facebook:

Reacties:

Geen reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Vorige bericht

TUI opent volgende zomer een TIME TO SMILE in Turkije

Volgende bericht

Negatief vooruitzicht Thomas Cook Duitsland

Auteur

Dylan Cinjee

Dylan Cinjee

Dylan is begonnen als stagiair bij TravelPro. Na zijn stage kreeg Dylan de kans om te blijven bij TravelPro als lid van de redactie. Tijdens deze periode heeft Dylan zijn Bachelor in Tourism Management gehaald.