942265_645808118766517_961235388_nVanaf morgen kunnen vakantiegangers hun boodschappen alvast online bestellen vanaf hun vakantieadres en bij aankomst op Schiphol ophalen bij het nieuwe Pick Up Point op de luchthaven. Het Albert Heijn Pick Up Point is een service die Albert Heijn eind 2012 introduceerde om boodschappen doen makkelijker te maken. De bestelling wordt door een medewerker in de auto gezet, waardoor het ophalen van de boodschappen slechts een paar minuten kost. Zo genieten reizigers bij thuiskomst nog even na van hun vakantie en is het afgelopen met lege koelkast-stress. De service is ook een uitkomst voor alle medewerkers van Schiphol. Zij kunnen aan het eind van de werkdag hun boodschappen ophalen en direct door naar huis. Eind 2012 openden de eerste Pick Up Points in Heemstede, Tilburg en Naarden. Met het Pick Up Point op Schiphol staat de teller op elf.

Het nieuwe Pick Up Point is geopend van maandag tot en met zaterdag van 6.30 uur ’s ochtends tot 0.00 uur ’s avonds. Reizigers kunnen ook hun bij bol.com bestelde pakketje ophalen bij het Pick Up Point op Schiphol.