Meer dan 100 reisagenten en VIP’s binnen de reisindustrie vierden gisteravond de samenwerking tussen LVCVA (Las Vegas Convention and Visitors Authority), ArkeFly en Amsterdam Airport Schiphol. Aanleiding was de eerste rechtstreekse vlucht van ArkeFly op Las Vegas, afgelopen 7 juni. De carrier vliegt sindsdien twee keer per week direct op ‘The Entertainment Capital of the World’. Het feestje vond plaats in de TV Studio’s van Aalsmeer.

Na een warm welkom van Harry Betist, PR and Marketing Director LVCVA Benelux, kreeg CEO TUI/ArkeFly Steven van der Heijden het woord:” We zijn er trots op dat we een bijzondere bestemming als Las Vegas aan ons routenetwerk kunnen toevoegen. Las Vegas is een fantastische reisbestemming op zich, maar ook een ideaal vertrekpunt voor een rondreis door West-USA. Met deze nieuwe bestemming zetten we Las Vegas en West-USA nog nadrukkelijker op de kaart van de Nederlandse vakantieganger”. Op ludieke wijze werden ArkeFly, Schiphol en de LVCVA, in samenspraak met alle genodigden en onder de bezielende leiding van ‘the one and only’ Elvis Presley, een verbintenis afgenomen. ‘Viva Las Vegas’! Aan Steven van der Heijden en Schiphol reikte LVCVA nog een bijzonder cadeau uit: beiden ontvingen een historische ‘light bulb’ uit het originele ‘Welcome to Las Vegas sign’ op de Strip.

Op de reisagentenavond is ook het promotiefilmpje dat Las Vegas gemaakt heeft met medewerking van ArkeFly gelanceerd. Een parodie op het populaire TV programma ‘Hello, Goodbye’ dat zich afspeelt op de luchthaven Schiphol. Met ‘Hello, Goodbye Las Vegas’, verwelkomt en zwaait Vegas verschillende ArkeFly passagiers uit, terwijl tegelijkertijd de unieke verkooppunten van de stad worden uitgelicht (onder meer golf, trouwen en shoppen). Vanaf vandaag wordt ‘Hello, Goodbye Las Vegas’ breed uitgezet via social media en de kanalen van beide partners.