Buitengewone omstandigheden vereisen buitengewone maatregelen. De wereldwijde coronacrisis en de daarmee gepaard gaande reisbeperkingen die door vele landen over de hele wereld worden opgelegd, verplichten Brussels Airlines om de heropstart van haar activiteiten te herzien. Eerder werd aangekondigd dat de heropstart op 20 april zou doorgaan, maar deze wordt nu uitgesteld tot 15 mei.

Met het oog op een stabiel vluchtaanbod zodra de activiteiten worden hervat, werkt Brussels Airlines momenteel aan een gereduceerd netwerk dat beantwoordt aan de behoeften van zakenreizigers en toeristen. Bij de herstart van haar operaties zal Brussels Airlines geleidelijk aan het aanbod vergroten in functie van de vraag en de behoeften van de markten die de maatschappij bedient. Meer informatie over het aanbod vanaf 15 mei zal binnenkort gecommuniceerd worden.

Een uitgebreid en flexibel goodwillbeleid voor klanten
In deze zeer uitdagende tijden vol onzekerheden biedt Brussels Airlines haar passagiers een hoge mate van flexibiliteit op het gebied van omboekingsmogelijkheden. Passagiers hebben tot 31 augustus de tijd om te beslissen over een nieuwe reisdatum die kan plaatsvinden tot 30 april 2021. Naast het uitstellen van hun reis kunnen passagiers ook kiezen om hun ticket te wijzigen naar een andere bestemming.

Bovendien biedt Brussels Airlines haar klanten een kortingsvoucher van 50 euro per passagier aan voor een omboeking. Uiteraard worden er geen omboekingskosten aangerekend, ongeacht het geboekte tarief. Meer informatie vindt u op www.brusselsairlines.com en https://brusselsairlines.flightvoucher.com.