Nieuws

“Consumenten willen niet meer worden betutteld”

TRAVELNEXT – EURAM biedt de reisindustrie technologische B2B-tools, zodat de reiziger de best mogelijke op maat uitgewerkte reiservaringen kan beleven. TravelNext vroeg Vincent Hekkert (Business Development Director bij EURAM) naar de toegevoegde waarde van de tools en de kijk op de branche.

Lees hier het interview op TravelNext.nl. Het interview is ook te lezen in TravelPro 10 die vandaag verschijnt.

© 2020, TravelPro. All rights reserved.

Het is niet toegestaan berichten of delen daarvan over te nemen zonder toestemming van de desbetreffende auteur. Bij het overnemen van citaten is bronvermelding verplicht. Je kunt wel berichten delen via de social media buttons.

Reageer met Facebook:

Reacties:

Vorige bericht

Air Europa: campagne 'Jij beslist of je wilt veranderen' én kortingen tot 40%

Volgende bericht

ANVR's Reiswereld.tv lanceert video 'Het coronavirus: kan ik nog wel op vakantie?'

Auteur

Dylan Cinjee

Dylan Cinjee

Dylan is begonnen als stagiair bij TravelPro. Na zijn stage kreeg Dylan de kans om te blijven bij TravelPro als lid van de redactie. Tijdens deze periode heeft Dylan zijn Bachelor in Tourism Management gehaald.