Corendon lanceert Vakantie JournaalCorendon Vliegvakanties wil haar reizen persoonlijker maken met de introductie van het Corendon Vakantie Journaal. Door middel van korte nieuwsfilmpjes krijgen klanten en andere geïnteresseerden een kijkje achter de schermen. Elk Vakantie Journaal wordt gepresenteerd door een andere medewerker, zodat kijkers niet alleen op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen, maar ook de mensen die hun vakantie maken leren kennen. De presentatie van de eerste editie is in handen van sales representative Annemarie Kruk. Onderwerpen zijn nieuwe bestemmingen, het familieproduct Kids & Co en groen vliegen.

Ronald van Dam, Directeur E-Commerce bij Corendon Vliegvakanties over deze nieuwe innovatie: “Het Corendon Vakantie Journaal is een vijf minuten kijkje in de keuken van Corendon Vliegvakanties. We verspreiden deze korte nieuwsitems via social media, YouTube, grote nieuwssites en onze nieuwsbrief. Op deze manier leren onze klanten het team van Corendon Vliegvakanties kennen, van sales medewerker tot strateeg en van online expert tot reisleider”.