Reisorganisatie Corendon is donderdag 24 maart bekroond met de Thuiswinkel Award Publieksprijs XL 2016. In de categorie Reizen is de website van Corendon voor het tweede opeenvolgende jaar door de consument als favoriete webwinkel beoordeeld.

Martin de Boer, marketing directeur van Corendon nam tijdens het Thuiswinkel Awards Gala de award in ontvangst: “We zijn ontzettend vereerd met deze prijs. Een mooiere waardering van de consument kun je niet krijgen. Met ons hele team werken we dag in dag uit keihard aan onze online omgeving en blijven we mogelijkheden zoeken om te optimaliseren. Als dat door de consument met zo’n prijs wordt beloond maakt dat je trots, zeker nu we deze award voor de tweede keer op rij gewonnen hebben!”

Publieksprijzen XL De Publieksprijzen XL werden in elf categorieën uitgereikt. De beoordelingen van de eigen klanten vormden samen met de score van het online consumentenpanel van GfK de eindscore. De webwinkels met de beste eindscores mogen zich de winnaar van de Publieksprijs XL noemen. Naast Corendon waren ook Belvilla en Transavia genomineerd in de categorie Reizen.