Vacature

Corendon zoekt meerdere fulltime Customer Service Agents (Antalya)

Gek op toerisme en altijd al in het buitenland willen werken? Dan is de functie Customer Service Agent bij Corendon echt iets voor jou! Het Contact Center bevindt zich in de bekende vakantiestad Antalya aan de Turkse Rivièra. De afdeling valt onder Corendon Touristic en is gevestigd in de populaire streek Lara. Het Contact Center vormt het hart van de touroperator Corendon en is het eerste aanspreekpunt voor (toekomstige) klanten.

Wij zijn op zoek naar enthousiaste Customer Service Agents voor 40 uur in de week. Onze vestiging is 7 dagen per week geopend. De werktijden zijn tussen 09:00 uur en 21:00 uur, Nederlandse tijd.

Als Customer Service Agent ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je beantwoordt vragen van klanten en reisbureaus, geeft advies en brengt wijzigingen aan in boekingen. Naast contact met de klant heb je ook regelmatig diverse reisbureaus aan de telefoon. Je kan zowel telefonisch als via de chat of WhatsApp ingezet worden om de klant zo optimaal mogelijk te helpen. Dit doe je onder andere door op de hoogte te blijven van ons veelzijdige en continu wisselende vakantie-aanbod.

Na een inwerkperiode maak je deel uit van een jong en dynamisch team. Je werkt verschillende dag- en avonddiensten volgens een maandplanning.

Functie-eisen
Binnen deze functie is het belangrijk dat je over communicatieve vaardigheden beschikt zodat je de klant zo goed mogelijk te woord kan staan. Je bent resultaatgericht en commercieel ingesteld. Je weet de klanten te overtuigen, kunt zelfstandig werken maar je bent ook een echte teamplayer. Je hebt een flexibele werkhouding en hebt ervaring met administratieve werkzaamheden.

Ook verwachten we de volgende kennis en ervaring:

Wat bieden wij jou?

  • Je beschikt minimaal over een afgeronde mbo-opleiding, bij voorkeur toerisme gerelateerd;
  • Je hebt aantoonbare werkervaring in een soortgelijke functie of binnen dit vakgebied;
  • Je geeft duidelijk en correct uitleg en weet de klant op een enthousiaste manier te adviseren;
  • Je hebt uitstekende kennis van de Nederlandse taal in woord en geschrift. Daarnaast is kennis van deEngelse taal een pre.
  • Een jong, hecht en dynamisch team;
  • Een groeiende en ambitieuze organisatie;
  • Een professionele en resultaatgerichte omgeving waarin jij de kans hebt om jezelf te ontwikkelen;
  • Veel verantwoordelijkheid en zelfstandigheid;
  • De ondersteuning bij het vinden van woonruimte in de bruisende stad Antalya;
  • Een bovengemiddeld Turks inkomen met een bonussysteem;
  • De vergoeding van een werkvisum.

Ben je geïnteresseerd en beschik jij over bovenstaande competenties, stuur dan snel je motivatiebrief met CV naar: hrantalya@corendon.nl.

Reageer met Facebook:

Reacties:

Vorige bericht

Corendon zoekt E-Business Application Development Manager

Volgende bericht

MSC Seaview gedoopt in Genua

Auteur

Sharon Evers

Sharon Evers

"De reisbranche is een interessante branche die nooit stilstaat. En dat is precies waar ik van houd. Ik houd van beweging en ben er graag als de kippen bij als er ontwikkelingen voordoen die ik in elke journalistieke vorm met jullie ga delen."