Vacature

Corendon zoekt naar meerdere Customer Service Agents (24 – 40 uur)

Vakantie is de mooiste tijd van het jaar! Wil jij onze klanten helpen bij het vinden en boeken van hun perfecte vakantie en ben je hiervoor tussen de 24 en 40 uur per week beschikbaar? Dan zijn wij op zoek naar jou! Reageer snel en kom het Customer Service team van reisorganisatie Corendon versterken.

Jouw functie
Als Customer Service Agent ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten en reisbureaus. Je bent klantvriendelijk en servicegericht, je geeft advies, je beantwoordt vragen en brengt wijzigingen aan in boekingen. Je probeert iedere klant op een creatieve en persoonlijke manier zo goed mogelijk te helpen. Buiten de collega’s binnen jouw eigen afdeling heb je contact met collega’s van Administratie (over financiële zaken), Cliëntenservice (wanneer er klachten zijn) en Traffic (de afdeling die zorgt voor het operationele deel van de vakantie).

Jouw werkomgeving
Je bent onderdeel van het dynamische team van Customer Service Agents. Onze afdeling is zeven dagen per week bereikbaar. Je werkt minimaal 24 uur in de week, verdeeld over verschillende dag- en avonddiensten, volgens een maandplanning. Jouw werktijden zijn tussen 09:00 uur en 21:00 uur. Onze afdeling is gevestigd in de Waarderpolder (Haarlem) en vormt samen met het Customer Service team in Antalya het hart van de touroperator Corendon. De locatie is zowel met de auto als met het openbaar vervoer goed bereikbaar.

Wat krijg je van ons?
• Een baan in een succesvolle, snelgroeiende en ambitieuze organisatie;
• Een professionele werkomgeving en de kans om jezelf te ontwikkelen;
• Verantwoordelijkheid en zelfstandigheid;
• Een uitgebreide training tijdens de inwerkperiode;
• Een prima salaris, gebaseerd op ervaring, inclusief een bonussysteem;
• Reiskostenvergoeding en pensioenregeling;
• 24 vakantiedagen en 6 Atv-dagen (op fulltime basis);
• Een gratis doorlopende reisverzekering met werelddekking;
• Korting op (onder andere) vakanties, hotelovernachtingen en autohuur;
• Sportactiviteiten en feesten georganiseerd door de Corendon sport- en feestcommissie.

Wat verwachten wij van jou?
• Je hebt een afgeronde mbo-opleiding, bij voorkeur in toerisme of communicatie;
• Je bent beschikbaar tussen de 24 en 40 uur per week (zowel in de avond als in het weekend);
• Je bent communicatief sterk zodat je de klant zo goed mogelijk te woord kan staan;
• Je bent enthousiast, klantvriendelijk en hebt een probleemoplossende houding;
• Je bezit overtuigingskracht, zelfstandigheid en flexibiliteit;
• Je kunt je goed in het Nederlands uitdrukken, zowel aan de telefoon als schriftelijk;
• Wanneer je ook Engels spreekt en schrijft, is dat voor ons een pluspunt.

Wil jij onze nieuwe Customer Service Agent worden? Stuur dan snel je motivatiebrief met CV naar: vacatures@corendon.nl. We nemen daarna zo snel mogelijk contact met je op.

Reageer met Facebook:

Reacties:

Geen reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Vorige bericht

TUI Sports: exclusieve fietsreizen naar het Spaanse Girona

Volgende bericht

Stip zoekt Marketing Coördinator

Auteur

Sharon Evers

Sharon Evers

"De reisbranche is een interessante branche die nooit stilstaat. En dat is precies waar ik van houd. Ik houd van beweging en ben er graag als de kippen bij als er ontwikkelingen voordoen die ik in elke journalistieke vorm met jullie ga delen."