Het Curacao Toeristen Bureau Europa (CTBE) is met Dushi –het schatje van Curaçao- genomineerd voor de SponsorRing 2010. De Stichting SponsorRing reikt deze prijs elk jaar uit aan de beste sponsorcases in het vakgebied. Dushi, oftewel Lucretia Martina, het typetje van Wendy van Dijk werd in 2009 gelanceerd naast haar Japanse alter ego Ushi. Dushi nam in de serie BN-ers in de maling, maar liet de kijker ook haar geliefde eiland Curaçao zien. Dushi werd door RTL bedacht in nauwe samenwerking met het CTBE. Edward Suares, marketing manager Europa van het Curaçao Toeristen Bureau: ‘Ushi & Dushi was in december 2009 goed voor wekelijks meer dan 2 miljoen kijkers. Door het ontwikkelen van de Curaçaose weervrouw Dushi werd het mogelijk de veelzijdigheid die Curaçao te bieden heeft op verschillende manieren aan een brede doelgroep te laten zien en daarmee ook het aantal boekingen te laten stijgen.’ Dushi is genomineerd in de categorie Media. De uitreiking van de SponsorRing vindt plaats op 2 december 2010 in Grand Hotel Krasnapolsky in Amsterdam.