Vanaf april biedt KLM haar culinaire service ‘Anytime for you’ ook aan in de World Business Class op dagvluchten tussen Amsterdam en Tokyo.

Deze service creëert een restaurantbeleving door een verbeterde presentatie van de verse gerechten aan boord. Het geeft klanten tijdens dagvluchten ook de mogelijkheid zelf te bepalen wat en wanneer zij willen eten. ‘Anytime for you’ werd eerder ingevoerd op vluchten naar Bangkok en Johannesburg. Per 1 juli zal er ook vanaf Osaka worden gevlogen met dit nieuwe concept.

“Anytime for you sluit aan op de wensen van onze klanten. De culinaire service biedt ze meer keuze en flexibiliteit en overtreft daarmee de verwachtingen. En dat past weer goed bij de wens van KLM om onvergetelijke ervaringen te creëren”, zegt Martine van Streun (Director Cabin Products & Service Engineering bij KLM).

De gebruikelijke tijden waarop KLM haar klanten eten aanbiedt sluiten niet altijd aan op de behoefte van de klant. Met Anytime for you geeft KLM haar klanten de vrijheid hun vlucht niet alleen qua eten en drinken, maar ook qua rust en werktijden in te delen naar eigen wens. Het Anytime for you-menu bestaat uit vijf gerechten. De koude, warme, hartige, zoete en verwen-gerechten worden op ieder gewenst moment opgemaakt en uitgeserveerd in restaurantstijl. Wie wil, kan ook kiezen voor het World Business Class driegangenmenu. Beide menu’s worden uit de hand geserveerd waardoor zo min mogelijk gebruik wordt gemaakt van trolleys.