Vanaf vandaag verkoopt D-reizen een uniek assortiment vakantieverzekeringen, onder de naam D-zeker. In samenwerking met reisverzekeraar en hulpverlener Allianz Global Assistance biedt de reisbureauketen flexibele verzekeringen op maat die garant staan voor hoogstaande dienstverlening en wereldwijde hulpverlening.
“De klant begrijpen, ontzorgen en verrassen staat centraal”, aldus Steven van Nieuwenhuijzen, Algemeen Directeur D-reizen. Zo introduceerde D-reizen vorig jaar al met succes het Flexpakket. D-zeker wordt aan het assortiment toegevoegd en is een eigen label vakantieverzekeringen waarmee D-reizen haar klant zorgen uit handen neemt. Het zijn verzekeringen op maat die tegen een scherpe prijs worden aangeboden. Dat is de eerste stap in een service-georiënteerde strategie waarmee de reisbureauketen klanten aan zich wil binden.
Steven van Nieuwenhuijzen, Algemeen Directeur D-reizen:
“De steeds hoger wordende klantverwachtingen eisen dat wij als klantgedreven organisatie kort op de bal zitten. Om die reden hebben we dan ook de keuze gemaakt voor een nieuwe aanpak van ons verzekeringsassortiment. Flexibiliteit, creativiteit en grip zijn daarin kernbegrippen. We zien de samenwerking met Allianz Global Assistance dan ook met veel vertrouwen tegemoet.”
Eén reactie
Beetje vaag artikel. Als oud-ondernemer in verzekeringen en reizen was ik erg benieuwd wat D-reizen introduceert, maar ik kan er niet meer van bakken dan een kreet die de lading niet dekt. Vergelijkbaar met hun winkels die behalve ‘we zijn goedkoop’ ook niet zo gek veel te bieden hebben.
Flexibiliteit, creativiteit en grip zijn sublieme begrippen, maar als niet wordt vermeld op welke wijze deze worden toegepast is er voor een klant weinig reden daarvoor te kiezen. Zekerheid komt ook aan bod, maar dat is toch wel het minste wat je bij een verzekering mag verwachten.