Nieuws

D-reizen weer meest klantgerichte bedrijf

Net als in 2016 is D-reizen door ruim 13.000 consumenten uitgeroepen tot ‘Meest klantgerichte bedrijf van Nederland’ in de categorie ‘vakantie’. In de overall score over alle categorieën haalde D-reizen een tweede plek, net achter winnaar Volvo.

De CCDNA-awards werden op donderdag 13 april 2017 uitgereikt in Utrecht. Dit zijn de grootste publieksprijzen van Nederland op het gebied van klantgericht ondernemen. De CCDNA-awards zijn gebaseerd op onderzoek onder ruim 13.000 consumenten, die 121 bedrijven mochten beoordelen.

D-reizen won de award in de categorie ‘vakantie’. In de overall score onder alle 121 bedrijven behaalde D-reizen de tweede plaats, net achter de winnaar Volvo.

© 2017, TravelPro. All rights reserved.

Het is niet toegestaan berichten of delen daarvan over te nemen zonder toestemming van de desbetreffende auteur. Bij het overnemen van citaten is bronvermelding verplicht. Je kunt wel berichten delen via de social media buttons.

Reageer met Facebook:

Reacties:

Vorige bericht

Delta Airlines verhoogt vergoeding fors

Volgende bericht

KLM rechtstreeks naar San José

Auteur

Arjen Lutgendorff

Arjen Lutgendorff

Arjen is in januari 2007 aan de slag gegaan bij TravelPro als redacteur. Na een toeristische en journalistieke opleiding heeft hij zijn plek gevonden bij het reisvakblad van formaat.