NieuwsVacature

De Jong Intra Vakanties is op zoek naar een Digital Marketeer

Deel dit artikel

‘Werken bij een reisorganisatie is werken met een leuk product en met leuke collega’s!’

Dit horen wij altijd binnen ons bedrijf en in gesprekken met nieuwe collega’s. 

Wie zijn wij? 

De Jong Intra Vakanties is een middelgrote touroperator gevestigd in Ridderkerk. Wij bieden reizen aan binnen Europa en naar een aantal verre bestemmingen. Wij werken zowel B2B als B2C en verkopen onze reizen via reisburo’s, online, telefonisch en per mail of chat.

Wat zijn de werkzaamheden?

  • (door)ontwikkelen van een online visie en plan en zorgen dat dit wordt gedragen in de organisatie en wordt uitgevoerd
  • inhoudelijk proactieve bijdrage leveren bij het formuleren en beheren van de digitale customer journey
  • opzetten en optimaliseren van de marketing automation campagnes via onze ESP en Customer Data Platforms
  • actieve bijdrage leveren aan verbetering van online processen en werkwijzen
  • (door)ontwikkelen van online campagnes in diverse vormen (SEO/SEA) ten behoeve van werving, behoud, activeren en stimuleren van klanten en prospects
  • analyseren van resultaten en tijdige en adequate bijsturing van campagnes
  • coördineren van het Online-team en intensief samenwerken met het team Marketing & Branding, IT en Sales en verbeterslagen initiëren waar mogelijk

Welke ervaring heb je opgedaan in je carriere tot heden?  Of beter gezegd, wat breng je mee naar jouw mogelijk nieuwe job bij ons? 

  • je bent energiek, hebt een positieve uitstraling, bent creatief, kritisch en pro-actief
  • goede communicatieve vaardigheden en je bent een teamspeler
  • als Digital Marketeer heb je verstand van SEO/SEA, social media en analytics
  • belangrijk is dat je analytisch sterk bent, je kan cijfers goed interpreteren en weet deze weet te vertalen naar concrete inzichten en actiepunten; wij nemen nl. veel beslissingen op basis van data
  • je bent in staat een persoonlijke klantervaring te realiseren
  • een strategisch denker met een digitale visie en kan dit goed vertalen naar actieplannen
  • beheren van budget en hier zo veel mogelijk resultaat uit weten te halen
  • ambitieus en bewezen ervaring in een soortgelijke rol

Wat bieden wij?

  • salaris passend bij jouw ervaring, reiskostenvergoeding, pensioenregeling, korting op reizen
  • fulltime baan
  • ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën; daar staan we altijd voor open!
  • thuiswerken mogelijk, uiteraard in onderlinge afstemming met het team
  • uitdagend werk binnen en samen met een hecht team 
  • onderdeel zijn van een middelgrote organisatie (ca. 70 collega’s)

Ben je enthousiast en nieuwsgierig? Stuur je c.v. en motivatie naar Marjan de Krieger, Manager HR (mdk@dejongintra.nl).

Author


Deel dit artikel

Geen reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Vorige bericht

Frank Van den Steen nieuwe Country Manager Benelux MSC Cruises

Volgende bericht

Dé VakantieDiscounter zoekt Travel Agents

Auteur

Dylan Cinjee

Dylan Cinjee

Dylan is begonnen als stagiair bij TravelPro. Na zijn stage kreeg Dylan de kans om te blijven bij TravelPro als lid van de redactie. Tijdens deze periode heeft Dylan zijn Bachelor in Tourism Management gehaald.