Nieuws

Deal TUI en Gfk Travelscan

Deel dit artikel

handenschuddengrSteven van der Heijden, CEO van marktleider TUI Nederland, en Laurens van den Oever, Commercieel Directeur van marktonderzoeksbureau GfK tekenden het samenwerkingscontract omtrent het nieuwe marktonderzoek meetinstrument voor de reisbranche afgelopen vrijdag 2 oktober. De samenwerking werd zaterdagochtend tijdens de presentatie van GfK op het ANVR Reiscongres op Malta aangekondigd.
 
Door deelname aan de Travelscan krijgt TUI Nederland en haar franchisers toegang tot actuele en relevante gegevens van boekingen in relatie tot overige deelnemende reisorganisaties. Nu ook marktleider TUI Nederland een samenwerkingscontract met GfK is aangegaan, zijn alle grotere reisorganisaties in de Travelscan vertegenwoordigd.


Deel dit artikel
Vorige bericht

Airport Weeze nodigt reisagenten uit

Volgende bericht

Jubelprijsactie Air Berlin

Auteur

Arjen Lutgendorff

Arjen Lutgendorff

Arjen is in januari 2007 aan de slag gegaan bij TravelPro als redacteur. Na een toeristische en journalistieke opleiding heeft hij zijn plek gevonden bij het reisvakblad van formaat.