Cabo Verde Airlines, de nationale luchtvaartmaatschappij van Kaapverdië, heeft haar relatie met Discover the World versterkt, omdat de airline ernaar streeft haar inkomsten uit zowel online- als offline markten te verhogen. De vertegenwoordigende rol van Discover the World is nu uitgebreid naar de online markten van Angola, Portugal en de Verenigde Staten, naast de bestaande markten van Italië en Frankrijk.

Discover neemt nu ook de verantwoordelijkheid op zich voor de verkoop en marketing in 36 offline markten in Europa (waaronder Nederland), Azië, Afrika en Amerika. Discover zal gebruik blijven maken van haar wereldwijde bereik en langdurige handelsrelaties om de naamsbekendheid van het merk en haar aanbod te vergroten, omdat het bedrijf ernaar streeft om de inkomsten over de hele linie te verhogen.

Trots
Ian Murray (Executive Vice President bij Discover the World) zegt: “We zijn bijzonder trots om zo’n belangrijke rol te spelen in de wereldwijde ontwikkeling van de luchtvaartmaatschappij en we kijken er erg naar uit om onze diepgaande marktkennis en ervaring in te zetten om nieuwe mogelijkheden te creëren om de inkomsten van de luchtvaartmaatschappij te vergroten.