Nieuws

Discover the World versterkt samenwerking met Cabo Verde Airlines

Cabo Verde Airlines, de nationale luchtvaartmaatschappij van Kaapverdië, heeft haar relatie met Discover the World versterkt, omdat de airline ernaar streeft haar inkomsten uit zowel online- als offline markten te verhogen. De vertegenwoordigende rol van Discover the World is nu uitgebreid naar de online markten van Angola, Portugal en de Verenigde Staten, naast de bestaande markten van Italië en Frankrijk.

Discover neemt nu ook de verantwoordelijkheid op zich voor de verkoop en marketing in 36 offline markten in Europa (waaronder Nederland), Azië, Afrika en Amerika. Discover zal gebruik blijven maken van haar wereldwijde bereik en langdurige handelsrelaties om de naamsbekendheid van het merk en haar aanbod te vergroten, omdat het bedrijf ernaar streeft om de inkomsten over de hele linie te verhogen.

Trots
Ian Murray (Executive Vice President bij Discover the World) zegt: “We zijn bijzonder trots om zo’n belangrijke rol te spelen in de wereldwijde ontwikkeling van de luchtvaartmaatschappij en we kijken er erg naar uit om onze diepgaande marktkennis en ervaring in te zetten om nieuwe mogelijkheden te creëren om de inkomsten van de luchtvaartmaatschappij te vergroten.

© 2019, TravelPro. All rights reserved.

Het is niet toegestaan berichten of delen daarvan over te nemen zonder toestemming van de desbetreffende auteur. Bij het overnemen van citaten is bronvermelding verplicht. Je kunt wel berichten delen via de social media buttons.

Reageer met Facebook:

Reacties:

Geen reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Vorige bericht

Solide groei in passagiersaantal voor Eurostar

Volgende bericht

Mijlpaal voor easyJet: 60 miljoenste passagier vanaf Schiphol

Auteur

Dylan Cinjee

Dylan Cinjee

Dylan is begonnen als stagiair bij TravelPro. Na zijn stage kreeg Dylan de kans om te blijven bij TravelPro als lid van de redactie. Tijdens deze periode heeft Dylan zijn Bachelor in Tourism Management gehaald.