Drie dagen lang konden honderden nationale en internationale reisagenten zich weer even kind voelen in de wereld van Walt Disney. Van 22 tot en met 24 november werd namelijk de Disney Stars Live Experience gehouden. Tijdens dit evenement kregen de reisprofessionals een betere kijk op de Disney parken en werd het geheugen opgefrist tijdens de productpresentaties over Disneyland Paris, De Thalys en Disney Cruise Line.

De belangrijkste presentatie ging over ‘De beleving van de gast’. Beleving en Storytelling staan hoog in het vaandel bij Disneyland Paris. “We gaan voor het wow-effect”, aldus Henriette ten Napel, Accountmanager Walt Disney Parks & Resort Netherlands. Het is de bedoeling dat reisagenten meer gaan anticiperen op hun klanten en deze iets onverwachts gaan aanbieden. Tijdens de presentatie werden de reisagenten zelf ook aan het werk gezet om alvast met het ‘wow-effect’ te oefenen.

Naast de presentaties en de hotel-tour was er ook genoeg tijd voor ontspanning. De reisprofessionals konden beide parken bezoeken en met een VIP-Fastpass zo doorlopen bij de grote attracties. In Disneyland Paris en Walt Disney Studios is het al volop kerst, ook de spectaculaire eindshow is omgetoverd naar Disney Dreams of Christmas.

Lees meer over de magische reis naar Disneyland Paris in TravelPro 49.