Nieuws

Disneyland Paris gaat voor het wow-effect

Drie dagen lang konden honderden nationale en internationale reisagenten zich weer even kind voelen in de wereld van Walt Disney. Van 22 tot en met 24 november werd namelijk de Disney Stars Live Experience gehouden. Tijdens dit evenement kregen de reisprofessionals een betere kijk op de Disney parken en werd het geheugen opgefrist tijdens de productpresentaties over Disneyland Paris, De Thalys en Disney Cruise Line.

De belangrijkste presentatie ging over ‘De beleving van de gast’. Beleving en Storytelling staan hoog in het vaandel bij Disneyland Paris. “We gaan voor het wow-effect”, aldus Henriette ten Napel, Accountmanager Walt Disney Parks & Resort Netherlands. Het is de bedoeling dat reisagenten meer gaan anticiperen op hun klanten en deze iets onverwachts gaan aanbieden. Tijdens de presentatie werden de reisagenten zelf ook aan het werk gezet om alvast met het ‘wow-effect’ te oefenen.

Naast de presentaties en de hotel-tour was er ook genoeg tijd voor ontspanning. De reisprofessionals konden beide parken bezoeken en met een VIP-Fastpass zo doorlopen bij de grote attracties. In Disneyland Paris en Walt Disney Studios is het al volop kerst, ook de spectaculaire eindshow is omgetoverd naar Disney Dreams of Christmas.

Lees meer over de magische reis naar Disneyland Paris in TravelPro 49.

© 2015, TravelPro. All rights reserved.

Het is niet toegestaan berichten of delen daarvan over te nemen zonder toestemming van de desbetreffende auteur. Bij het overnemen van citaten is bronvermelding verplicht. Je kunt wel berichten delen via de social media buttons.

Reageer met Facebook:

Reacties:

Vorige bericht

Lees TravelPro #48 van 25 november online!

Volgende bericht

Japan bereikt in 2020 een hoogtepunt

Auteur

Dylan Cinjee

Dylan Cinjee

Dylan is begonnen als stagiair bij TravelPro. Na zijn stage kreeg Dylan de kans om te blijven bij TravelPro als lid van de redactie. Tijdens deze periode heeft Dylan zijn Bachelor in Tourism Management gehaald.