Koninklijke Luchtvaart Maatschappij N.V. (KLM) en Dutch Travel Alliance B.V. (DTA) zijn recentelijk een samenwerking aangegaan inzake KLM Holidays for Trade. KLM is daarmee officieel partner-leverancier geworden van DTA.

“Wij zijn enorm content met de nieuwe strategische samenwerking met KLM”, aldus DTA-voorzitter Erik van der Waard. “In deze lastige en uitdagende tijd is het verheugend om een nieuwe partner van dit formaat te kunnen verwelkomen waarbij de focus volledig is gericht op een lange termijn partnership. Met KLM Holidays for Trade kunnen de DTA reisagenten tegelijkertijd het gemak van een pakketreis én de flexibiliteit van maatwerk bieden. Het verblijdt ons enorm dat een bedrijf als KLM haar vertrouwen uitspreekt in de kennis en kunde van de DTA aandeelhouders.”

Volgens van der Waard zal DTA de komende tijd verder inzetten op samenwerkingen met nieuwe partners zolang er sprake is van wederzijds partnership: “De afgelopen twee jaren hebben ons geleerd dat het essentieel is om uitbreiding te realiseren in het leveranciersbestand met betrekking tot de prefered partners van DTA. Met de toevoeging van het KLM Holidays for Trade aanbod voor alle DTA-reisagenten wordt het aanbod zowel kwalitatief als kwantitatief naar een volgend niveau gebracht. Dat een toonaangevend bedrijf als KLM deze samenwerking bekrachtigt in dit partnership en daarmee vol vertrouwen in DTA uitspreekt, wordt door ons dan ook enorm gewaardeerd en voelt als een effectieve ‘Boosterprik'”, aldus van der Waard.