Het lean & mean team van touroperator SolFly wordt per vandaag versterkt met Ed Smit, onder meer bekend van autoverhuurorganisatie CarDelMar. SolFly heeft na een moeizame start recent enkele strategisch aanpassingen doorgevoerd. Mede dankzij de flexibele instelling van onder meer vliegpartners Corendon en Transavia ligt er minder druk op de korte termijn waardoor er doorontwikkeld kan worden om zo een reisorganisatie met toegevoegde waarde neer te zetten. De ambitie van Managing Director Hans Mosselman blijft om een agentvriendelijk product aan te bieden met een duidelijk Nederlandse marktstrategie.

Ed Smit gaat zich inzetten om deze boodschap nog beter te laden. “Mijn hart ligt bij de retail en ik geloof in het kleinschalige familieproduct waar SolFly voor staat. Ik denk daarnaast wat extra elan te kunnen toevoegen”, aldus Smit. Ed zal nauw samenwerken met vader en zoon Mosselman en mede het gezicht naar buiten worden. LeisureReps (Pieter Melieste) blijft in operationele zin betrokken bij SolFly en concentreert zich met name achter de schermen op het lanceren van een nieuwe website, het aanbieden van een verbeterde agentenportal en aanpassing van de toekomstige product- en marktstrategieën.