Gisteren was het dan eindelijk zo ver, nadat ‘code rood’ roet in het eten had gegooid wat betreft de vorige editie, kon op 20 november de derde Schiphol Experience van 2013 plaatsvinden!

In het VIP-Centre werden 30 reisagenten, bevoorrecht met het feit een kijkje te mogen nemen in de ‘keuken’ van Schiphol, vorstelijk ontvangen. Annemiek Holkeboer, marketing- en communicatie manager Schiphol, opende de Schiphol Experience met een presentatie. In een zaal met de ambiance van een polderlandschap, vergaarden de reisagenten kennis omtrent de ontwikkelingen van de oudste luchthaven op één plek: Schiphol.

Daarna was het tijd om in actie te komen. De groep werd meegenomen op avontuur middels een bezoekje aan de private lounge van de Royals, een Terminal tour en een uitgebreid bezoek aan de bagagekelder (ter grootte van zestien voetbalvelden). Ook ondergingen de reisagenten een Airside tour waarbij een bezoek werd gebracht aan de landingsbaan, één van de brandweerposten en kregen een privé demonstratie van één van de vogelwachters. Alvorens de dag werd afgesloten met een uitgebreid diner in Dakota’s Café & Bar, bezochten de reisagenten de Privium ClubLounge en werden op de hoogte gebracht van de voordelen van de Privium Irisscan.

Lees TravelPro 24 voor het hele verhaal.