Vincent Hekkert, business Development Manager, streeft zijn doel na en maakt vandaag ‘een feestje’ van de EurAm sessie waarin hij het nieuwe boekingssysteem aan reisagenten toont. “Het doel was om een ‘sexy’ product te ontwikkelen voor de retail dat kwaliteit uitstraalt”, aldus Hekkert.

Na feedback te hebben ontvangen van 350 respondenten weet EurAm de koe bij de horens te vatten en ontwikkeld een webbased oplossing voor maatwerkreizen: Creative Packaging. De reisagent kan samen met haar klant een eigen ‘Journey’ samenstellen waarbij steden, hotels, reisafstanden et cetera op één scherm kunnen worden geraadpleegd voor een offerte op maat. Op ieder gewenst moment kan er bijvoorbeeld een product, service, route of datum worden aangepast. “Super, dit is echt sexy hoor” laat een reisagent enthousiast weten tijdens de presentatie. Nu zijn reisagenten niet meer een halve dag bezig met het aanpassen van de offerte wanneer de klant tóch beslist om op een andere datum te vertrekken.

De website is een white label waardoor reisagenten het makkelijk onder hun eigen label kunnen verkopen. Voor meer informatie lees TravelPro van 29 oktober.