Nieuws

Europeesche duikt in ‘Meer’

Deel dit artikel

De Europeesche Verzekeringen biedt sinds gisteren een serie slimme producten en handige diensten aan waarmee klanten beter voorbereid op weg kunnen gaan. Deze diensten noemt de Europeesche ‘Meer’. Het gaat om onder andere korting op een zonnebril op sterkte van Pearle, een gratis app met medische informatie in zeven talen, UV-werende kleding van Kids2Protect, een ski-outfit van H2O en een beschermhoes voor smartphones of tablets van Sunwebshop.nl.

Met het aanbod van deze producten en diensten wil de Europeesche meer zijn dan alleen verzekeraar. “We willen er niet alleen achteraf zijn voor onze klanten als er iets mis is gegaan, maar hen ook zoveel mogelijk helpen om vervelende onderbrekingen te voorkomen”, zegt directievoorzitter Gerard ten Brincke. “Alle producten en diensten van Meer dragen bij aan meer vrije tijd voor onze klanten. Op reis raken bijvoorbeeld veel smartphones beschadigd. Onbereikbaar zijn vinden klanten in zo’n geval het meest vervelend. Daarom hebben we gezorgd voor een flinke korting op een waterdichte beschermhoes voor smartphones of tablets.”

Meer krijgen
Op www.meereuropeesche.nl kunnen klanten met een kortlopende of doorlopende verzekering van de Europeesche terecht voor alle informatie over de producten en diensten. Via deze site kunnen ze ook een unieke actiecode aanvragen, waarmee ze het gewenste product kunnen bestellen op de websites van de aanbieders. De Europeesche lanceert Meer met een vijftal handige producten voor op reis. Binnenkort volgen speciale diensten voor andere verzekerden, zoals motor-, boot- en caravanbezitters.


Deel dit artikel
Vorige bericht

Reisbranche in de media: Kupers bij L1

Volgende bericht

NMa raast door: ook Corendon krijgt bezoek

Auteur

Arjen Lutgendorff

Arjen Lutgendorff

Arjen is in januari 2007 aan de slag gegaan bij TravelPro als redacteur. Na een toeristische en journalistieke opleiding heeft hij zijn plek gevonden bij het reisvakblad van formaat.