Thomas Cook Sales NL geeft antwoord op prangende vragen rondom het faillissement van Thomas Cook Plc.

Klanten op bestemming
Mijn hotel weigert mij, wat moet ik doen?
– Neemt u contact op met de reisleiding ter plaatse en/of Connected Service
Worden wij ook gerepatrieerd?
– Neemt u contact op met de reisleiding ter plaatse en/of Connected

Vertrekkende klanten
Waarom is met het faillissement van TC Group nog geen duidelijkheid over Nederland?
– TCN is een bedrijf op zich en hier zal nog een beslissing over moeten worden genomen. Wij zijn onderdeel van de Continentaal Europese groep wat los staat van de Thomas Cook Group PLC
Is TCNL failliet?
– Nee, op dit moment zijn we niet failliet
Gaat TCNL failliet?
– Op dit moment kunnen we hier niets over melden

Kan ik mijn reischeques nog inleveren (op bestaande boekingen)?
– Op dit moment kunnen we hier geen duidelijkheid over geven.

Mag ik annuleren/wijzigen?
– Alle voorwaarden die van toepassing waren zijn nog van toepassing. Hiervoor gelden de reguliere annulerings en/of wijzigingsvoorwaarden; kijkt u ook naar de SGR voorwaarden. Het is aan u om daarover een beslissing te nemen.

Ga ik vandaag/morgen nog op reis?
– Vandaag; hou onze website in de gaten, hier zullen wij onze klanten zo goed mogelijk informeren. Indien er meer informatie is zullen we deze delen met de klant. Daarom is het van belang dat wij een 06 nummer van u hebben. Graag indien de klant belt dit checken en toevoegen in de boeking (dit is in verband met het kunnen SMS-en van de klant indien er meer informatie is)
– Later; hou onze website in de gaten, hier zullen wij onze klanten zo goed mogelijk informeren. Wacht de berichten af.

Kan ik nog een boeking maken?
– Op dit moment worden er geen nieuwe boekingen geaccepteerd
Hoe lang gaat het duren voordat er meer informatie is?
– Wij adviseren u om onze website in de gaten te houden.