Met een zeer positief resultaat op zomerboekingen en een voortvarende start rondom de wintersportboekingen lijkt Floow Travel af te stevenen op een sterk boekingsjaar.

Floow Travel heeft de intensieve samenwerking met de Oostenrijkse Incoming Agent ‘Eurotours’ uitgebreid met extra producten. Het resultaat is dat er naast de vliegarrangementen dagelijks meer dan 1.400 wintersportaccommodaties volautomatisch geladen worden in de systemen waaronder de nieuwe B2B website floowonline.com.

“Floow Travel meet zich qua aanbod nu volledig met de andere wintersportspecialisten. Wij werken niet met traditionele inkopers maar zorgen door onze techniek wel voor de beste prijzen, directe beschikbaarheid en toegang tot vrijwel alle last minute aanbiedingen”, zo zegt directeur Maarten Lips. “We zien momenteel dat er nog veel korte verblijven worden geboekt en uiteraard de Krokusvakantie, gelukkig is er vooralsnog voldoende aanbod’, aldus Lips.

De technische- en productinnovaties bij Floow Travel zetten tegelijkertijd op andere fronten een professionaliseringsslag in gang. Zo ontwikkelde de organisatie een nieuw en fris logo dat staat voor dynamiek en vitaliteit, de start van een nieuwe fase. Het nieuwe logo is voor partners en reisagenten te downloaden via de B2B website floowonline.com.

De wintersportspecialist Floow Travel laat haar reisagenten kennis maken met een van de best beoordeelde wintersportbestemmingen. De reeds uitverkochte studiereis, Winter Experience, vertrek 14 december naar Kirchberg.