Floow Travel lijkt de flow te pakken hebben, want het bedrijf dat tien jaar geleden door Maarten Lips werd opgericht, blijft groeien. “De retail heeft daaraan een hele belangrijke bijdrage geleverd”, aldus Lips tijdens Floow’s Drinks & Bites waar ondanks de stortbuien ruim 100 reisprofessionals op afkwamen. 

“Qua product zijn we van 500 naar 5.000 accommodaties gegaan en we hebben een vervijfvoudiging van de resultaten genoteerd”, aldus Lips tegenover TravelPro, die eerder liet weten dat het aantal reizigers bij Floow Travel verdubbelde.

Foto: Lips (links achteraan) met zijn team.

Lips onthulde tijdens het strandfeest (dat het bedrijf vrijdag jl. voor het eerst organiseerde in Scheveningen) tegenover TravelPro tevens dat Floow vanaf het nieuwe boekjaar (1 november), lijndienstvluchten gaat toevoegen aan haar product. “We hebben nu alleen charters en lowcost, maar het feit dat we nu ook lijndiensten gaan koppelen aan ons platform geeft de reisagent meer body dan we nu hebben.”

Diezelfde reisagenten laten tijdens het strandfeest weten in Floow Travel een ‘ouderwetse’ retail-vriendelijke partij te zien, die middels prijsvragen (in augustus nog de ‘Floow’s Olympic Games’), het strandfeest en de Floow Winter Experience de retail voor zich weet te winnen. Lips wil van de Floow Winter Experience, die vorig jaar voor het eerst werd georganiseerd, een groot succes maken. “Het liefst ga ik met 200 reisagenten, waarom niet?”

Uiteraard bedankte Lips de ruim 100 aanwezige reisagenten , die tijdens het strandfeest konden genieten van de 37e editie van het internationale vuurwerkfestival in Scheveningen. Dank voor de support, de boekingen en het geloof in onze organisatie en het vertrouwen dat we steeds meer kunnen betekenen.”

Lees meer in TravelPro #33-#34 van aanstaande woensdag. Kijk voor foto’s op de Facebook-pagina van TravelPro.