Nieuws

Friemuth (TUI): “Nederland omarmt TUI-merk”

“Ik wil benadrukken dat de Nederlandse markt het TUI-merk het meest omarmt in vergelijking met andere markten”, aldus Erik Friemuth (Member of the Group Executive Committee Group Chief Marketing Officer) in een interview tegenover TravelPro.

Friemuth is enthousiast over het feit dat de Nederlanders zich snel aanpassen aan het nieuwe merk. “Wellicht is het onderdeel van de Nederlandse cultuur. Wanneer een besluit is genomen, kijkt men vooruit, pakt het aan en voert het daadwerkelijk uit. Misschien kunnen wij Duitsers daar iets van leren.”

Lees het gehele interview in TravelPro.

© 2015, TravelPro. All rights reserved.

Het is niet toegestaan berichten of delen daarvan over te nemen zonder toestemming van de desbetreffende auteur. Bij het overnemen van citaten is bronvermelding verplicht. Je kunt wel berichten delen via de social media buttons.

Reageer met Facebook:

Reacties:

Vorige bericht

Lees TravelPro #41 van 7 oktober online!

Volgende bericht

Aan de slag

Auteur

Arjen Lutgendorff

Arjen Lutgendorff

Arjen is in januari 2007 aan de slag gegaan bij TravelPro als redacteur. Na een toeristische en journalistieke opleiding heeft hij zijn plek gevonden bij het reisvakblad van formaat.