Nieuws

FTI: ‘De klant mag hier niet de dupe van worden´

‘Het is enorm jammer dat een mooi bedrijf als de D-rt groep het niet is gelukt om in deze crisis overeind te blijven.’ Dat laat Joyce Akkersdijk (Sales & Marketing Manager Nederland FTI) aan TravelPro weten. ‘Iedereen in de branche hoopt op een spoedige doorstart.’

‘De klant mag hier niet de dupe van worden. We willen dit graag voor de klant goed afhandelen door ofwel de reis uit te voeren of de reissom terug te betalen.’

‘Persoonlijk vind ik het ontzettend triest, als oud-medewerker van D-reizen doet het me veel. Ik leef heel erg mee met de medewerkers.’

© 2021, TravelPro. All rights reserved.

Het is niet toegestaan berichten of delen daarvan over te nemen zonder toestemming van de desbetreffende auteur. Bij het overnemen van citaten is bronvermelding verplicht. Je kunt wel berichten delen via de social media buttons.

Author

Vorige bericht

Aartsen (VVD): 'Zet steunregelingen sneller open, zodat faillissementen zoals bij d-reizen voorkomen worden'

Volgende bericht

Video - Tranen om faillissement d-reizen

Auteur

Sharon Evers

Sharon Evers

"De reisbranche is een interessante branche die nooit stilstaat. En dat is precies waar ik van houd. Ik houd van beweging en ben er graag als de kippen bij als er ontwikkelingen voordoen die ik in elke journalistieke vorm met jullie ga delen."