2015Lees TravelPro onlineNieuws

Ga jij mee in de Dreamliner naar Praag op 16 april?

Vandaag heeft Arkefly alweer haar derde Boeing 787 Dreamliner ontvangen. Daar is de luchtvaartmaatschappij erg blij mee en ook super trots op. Graag laat de airline reisagenten ook meedelen in die blijdschap!

Dat doet Arkefly door samen met reisagenten een fijn stukje te gaan vliegen in die Dreamliner naar een levendige Europese stad, met mooie bezienswaardigheden, leuke terrassen en mooie winkels. Er is gekozen voor de prachtige stad Praag, waar op 16 april aanstaande een mooie lentedag wordt doorgebracht.

Wil jij mee?
Natuurlijk wil jij mee! Hoe kun jij, samen met een collega een plek bemachtigen op deze geweldige dagtrip? Simpel; houd onze unieke hotelconcepten in gedachten bij elke boeking. Boek vóór zondag 5 april 2015 zoveel mogelijk vakanties naar TIME TO SMILE, SPLASHWORLD, RIU, SUNEO CLUB, SCENE, MAGIC LIFE, BARKIE KIDS CLUB, ROBINSON, COUPLES, PURAVIDA of SENSATORI en ervaar het nieuwe vliegen!

De laatste actieronde is gestart, zorg dat jij erbij bent!
Met dubbele kansen mee doen bij de inloting? De boekingen voor SUNEO CLUB tellen dubbel mee van dinsdag 24 maart t/m zaterdag 4 april 2015. Je kunt de boekingen eenvoudig invoeren op de actiepagina. Holland International houdt ze voor je bij (zie TUI Online voor details). Elke boeking kan maar een keer ingevoerd worden en al eerder gemaakte boekingen tellen niet mee.

Webmagazine, speciaal voor jou!
Afgelopen woensdag stond de Dreamliner uitgebreid in de Airline Special van TravelPro. Nog niet gelezen en benieuwd naar alle leuke en belangrijke informatie over de Dreamliner? Bekijk het webmagazine.

Deze actie is uitsluitend bedoeld voor reisbureaus derden.

© 2015, TravelPro. All rights reserved.

Het is niet toegestaan berichten of delen daarvan over te nemen zonder toestemming van de desbetreffende auteur. Bij het overnemen van citaten is bronvermelding verplicht. Je kunt wel berichten delen via de social media buttons.

Reageer met Facebook:

Reacties:

Vorige bericht

Nieuwe campagne tegen kindersekstoerisme

Volgende bericht

Marhaba Benelux, een kennismaking met Oman

Auteur

TJ van Apeldoorn

TJ van Apeldoorn

T.J. is commercieel directeur bij TravelPro.