Vincent Hekkert, Business Development Manager van EurAm, schrijft iedere maand een blog voor TravelPro. De centrale vraag is: hoe is het met EurAm?

Vincent: “Er is hard gewerkt achter de schermen om een aantal mooie nieuwe features te introduceren. Ik weet zeker dat deze de reisprofessionals zullen bevallen! De belangrijkste updates:

  • Het proces van het zoeken naar en het reserveren van producten is versimpeld. De grootste verandering zit in de lay-out en de structuur. We maken nu bijvoorbeeld een onderscheid tussen hotels en Bed and Breakfasts en auto’s en motoren
  • Het wordt vanaf nu mogelijk om transfers, city tours/passes, shows, ferry’s, sightseeings, entreekaartjes, sportwedstrijden, etc. toe te voegen aan een Journey. Je zult niet meteen alle producten vinden, want we hebben tijd nodig om al die producten te laden. Via NIEUWS op de website en via onze Social Media word je op de hoogte gehouden van nieuwe producten die we blijven toevoegen. Nu al kun je bij San Francisco Area en Las Vegas Area een aantal van die producten vinden!
  • Bij veel producten is het mogelijk om die binnen 72 uur na boeking gratis te annuleren. Deze annuleringen kun je zelf doen op de website. Ook geldt voor dossiers, uitzonderingen daar gelaten, een nieuw annuleringspercentage van 10% tot 3 dagen voor vertrek. Tevens verschijnt bij enkele tarieven (bijvoorbeeld promoties!) de melding dat de annuleringskosten 100% zijn. De volledige voorwaarden vind je onder de START-knop op de homepage.
  • Onze product managers hebben er voor gezorgd dat er extra aanbod voor hotels in de USA is bijgekomen.
  • De technische problemen met het niet kunnen openen van berichten bij de tab COMMUNICATIE en het niet kunnen creëren van offertes via Open Office zijn opgelost.

Uiteraard staat het EurAm Support Team voor jullie klaar om eventuele vragen te beantwoorden.

Veel plezier gewenst met het ontdekken van de nieuwe mogelijkheden. En alvast hele fijne feestdagen gewenst!”

EurAm, tailor-made for you.