Nieuws

KLM krijgt gezicht met Facebook-campagne

Deel dit artikel

KLM is een wereldwijde campagne gestart op Facebook. Met de campagne wil de luchtvaartmaatschappij haar ‘fanbase’ vergroten en e-mailadressen verzamelen. Binnen nu en vier weken moet de campagne overal van start zijn. In de Verenigde Staten, Canada en Mexico is de campagne inmiddels van start gegaan.

Met de actie test de luchtvaartmaatschappij welke impact nieuwe media voor KLM hebben. Bij KLM wordt gesproken over een ‘single media campagne’, waarmee de airline data wil generen en nog meer naam wil maken in voornamelijk de Verenigde Staten, Canada en Mexico. Via Facebook kunnen geïnteresseerden door het uploaden van een eigen foto een gepersonaliseerde bagagelabel maken, waarvan er twee gratis worden thuisbezorgd. In Nederland gaat de campagne binnenkort van start.


Deel dit artikel
Vorige bericht

Reisburo Actueel #18

Volgende bericht

Emirates startklaar voor de eerste landing in Amsterdam

Auteur

Arjen Lutgendorff

Arjen Lutgendorff

Arjen is in januari 2007 aan de slag gegaan bij TravelPro als redacteur. Na een toeristische en journalistieke opleiding heeft hij zijn plek gevonden bij het reisvakblad van formaat.