KLM heeft haar Europese Schengen Crown Lounge op Schiphol weer geopend. De KLM Crown Lounge (Non Schengen) is altijd open gebleven om klanten te ontvangen en hen zo de mogelijkheid te bieden om de belangrijkste faciliteiten te blijven gebruiken.

KLM was daarmee de enige grote Europese luchtvaartmaatschappij die haar hub-lounge echt open had gedurende de maanden maart tot en met juni. Het eerdere wat beperkte Food & Beverage-aanbod wordt nu weer voorzichtig uitgebreid naar full service. Sinds maart waren de deuren van de Schengen Lounge gesloten in verband met de COVID-19 uitbraak. Per 1 juli jongstleden is de Lounge – conform RIVM richtlijnen – weer open voor klanten die binnen Europa reizen, dagelijks van 06.00 uur tot 12.00 uur.

KLM non-Schengen Crown Lounge
Passagiers die met KLM of partners van KLM intercontinentaal vliegen, kunnen gebruik maken van de vele faciliteiten die de KLM non-Schengen Crown Lounge te bieden heeft. Alleen Blue Restaurant is voorlopig nog gesloten. KLM opende vorig jaar haar geheel vernieuwde Non-Schengen Crown Lounge. De lounge biedt haar bezoekers een onvergetelijke ervaring dankzij het hoogwaardige serviceniveau, nieuwe Food & Beverage-concepten en de toepassing van innovatieve technologieën.