CoronavirusNieuws

KLM-Lounges weer geopend op Schiphol

KLM heeft haar Europese Schengen Crown Lounge op Schiphol weer geopend. De KLM Crown Lounge (Non Schengen) is altijd open gebleven om klanten te ontvangen en hen zo de mogelijkheid te bieden om de belangrijkste faciliteiten te blijven gebruiken.

KLM was daarmee de enige grote Europese luchtvaartmaatschappij die haar hub-lounge echt open had gedurende de maanden maart tot en met juni. Het eerdere wat beperkte Food & Beverage-aanbod wordt nu weer voorzichtig uitgebreid naar full service. Sinds maart waren de deuren van de Schengen Lounge gesloten in verband met de COVID-19 uitbraak. Per 1 juli jongstleden is de Lounge – conform RIVM richtlijnen – weer open voor klanten die binnen Europa reizen, dagelijks van 06.00 uur tot 12.00 uur.

KLM non-Schengen Crown Lounge
Passagiers die met KLM of partners van KLM intercontinentaal vliegen, kunnen gebruik maken van de vele faciliteiten die de KLM non-Schengen Crown Lounge te bieden heeft. Alleen Blue Restaurant is voorlopig nog gesloten. KLM opende vorig jaar haar geheel vernieuwde Non-Schengen Crown Lounge. De lounge biedt haar bezoekers een onvergetelijke ervaring dankzij het hoogwaardige serviceniveau, nieuwe Food & Beverage-concepten en de toepassing van innovatieve technologieën.

© 2020, TravelPro. All rights reserved.

Het is niet toegestaan berichten of delen daarvan over te nemen zonder toestemming van de desbetreffende auteur. Bij het overnemen van citaten is bronvermelding verplicht. Je kunt wel berichten delen via de social media buttons.

Reageer met Facebook:

Reacties:

Geen reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Vorige bericht

ACM dwingt aanbieders bedevaartreizen tot garantiestelling

Volgende bericht

Transavia breidt haar wintersportvluchten uit

Auteur

Dylan Cinjee

Dylan Cinjee

Dylan is begonnen als stagiair bij TravelPro. Na zijn stage kreeg Dylan de kans om te blijven bij TravelPro als lid van de redactie. Tijdens deze periode heeft Dylan zijn Bachelor in Tourism Management gehaald.