Van 6 tot en met 24 mei gaat KLM weer On Tour, waarbij de luchtvaartmaatschappij langskomt bij alle reisbureaus van Nederland. De laatste nieuwtjes worden gedeeld en de airline zal vragen wat ze nog beter kunnen doen voor de retail. In haar aankondiging op Jij&KLM laat KLM weten dat het benieuwd is naar ervaringen van reisagenten en wat deze van de nieuwste commercial ‘Maak je wereld groter’ vinden.

De luchtvaartmaatschappij laat weten dat ‘KLM on Tour’ dé gelegenheid is om reisagenten persoonlijk te spreken. ‘Dat is waardevol, omdat we zo onze dienstverlening nog beter op jou en je klanten kunnen afstemmen. We maken graag van de gelegenheid gebruik om te vragen hoe je onze samenwerking ervaart, en hoe we je kunnen helpen om klanten nog meer mooie reiservaringen te geven.’

Tijdens het bezoek zullen de KLM account managers veel te vertellen hebben in het jaar dat de airline haar 100e verjaardag viert. Er zal tevens een folder worden uitgereikt tijdens het bezoek waarin alle nieuwtjes in een mooi overzicht terugvindt. Daarnaast worden er nog een paar verrassingen meegenomen.