Nieuws

Kuoni/Tenzing Travel lanceert ‘Call Me Back’ button

Kuoni/Tenzing Travel heeft gisteren de ‘Call Me Back’ button gelanceerd, waarover Hans de Wilde (directeur Kuoni/Tenzing Travel) tijdens de ‘Club van 100’ avond vorige week in Amersfoort al vertelde. Met de ‘Call Me Back’ button wil de touroperator de actief boekende reisagent tijdens het hoogseizoen te hulp schieten wanneer de telefonische wachttijden oplopen.

De ‘Call Me Back’ button is te gebruiken voor het maken van een definitieve boeking, het definitief maken van een optie of het omzetten van een lopende offerte in een definitieve boekingsaanvraag. De reisagent wordt bij gebruik van de Call Me Back button binnen een uur teruggebeld door een medewerk(st)er van het door de reisagent gekozen bestemmingsteam indien het verzoek op maandag tot en met donderdag is ingediend vóór 19.30 uur en op vrijdag, zaterdag en zondag vóór 16.00 uur. Al enige tijd geleden zijn ook de openingstijden van het Kuoni/Tenzing Travel callcenter verruimd (meer info).

© 2014 – 2015, TravelPro. All rights reserved.

Het is niet toegestaan berichten of delen daarvan over te nemen zonder toestemming van de desbetreffende auteur. Bij het overnemen van citaten is bronvermelding verplicht. Je kunt wel berichten delen via de social media buttons.

Reageer met Facebook:

Reacties:

Vorige bericht

D-rt Groep: verhogen slagkracht met Binamics

Volgende bericht

EU bovenop contractvoorwaarden hotelboekingssites

Auteur

Arjen Lutgendorff

Arjen Lutgendorff

Arjen is in januari 2007 aan de slag gegaan bij TravelPro als redacteur. Na een toeristische en journalistieke opleiding heeft hij zijn plek gevonden bij het reisvakblad van formaat.