Vacature

Gesloten – Lidl Nederland zoekt Medewerker Backoffice E-commerce Reizen (32-40 uur)

Lidl en reizen?! Jazeker! Weet jij alles van backoffice procedures in de reiswereld en vind je het een uitdaging om te pionieren en een nieuwe afdeling mee op te bouwen? Lees dan snel verder!

Medewerker Backoffice E-commerce Reizen (32-40 uur) Huizen

Als medewerker backoffice e-commerce reizen op het hoofdkantoor in Huizen ben je onderdeel van de afdeling E-Commerce, de nieuwste afdeling binnen Lidl Nederland. Onderdeel van de afdeling E-Commerce is Reizen (3 medewerkers). In de rol van medewerker backoffice e-commerce reizen werk je nauw samen met de manager e-commerce reizen en een specialist reizen. Het verder vormgeven en optimaal laten functioneren van deze dynamische subafdeling is jullie primaire doelstelling.

Je bent in de rol van medewerker backoffice verantwoordelijk voor het inrichten en vervolgens uitvoeren van een efficiënte en effectieve administratieve afhandeling van geboekte reizen en daaraan gerelateerde producten. Je bent een resultaatgerichte bouwer en je vindt het een enorme uitdaging om het fundament te leggen voor een optimaal functionerende backoffice. Je voelt je als een vis in het water in je contacten met (potentiële) klanten en ook met de reisorganisaties waar wij nauw mee samenwerken. Je richt je op een snelle en adequate afhandeling van vragen, verzoeken en eventuele klachten van (potentiele) klanten. Ook ondersteun je daar waar nodig het callcenter van Lidl Reizen om samen er voor te zorgen dat onze klanten de maximale vakantiebeleving gaan ervaren.

De baan

  • Je bent medeverantwoordelijk voor het verder vormgeven en uitbouwen van de nieuwste afdeling binnen Lidl Nederland met als primaire focus het inrichten van een optimale backoffice structuur en vervolgens het beheren hiervan.
  • Je verzorgt de administratieve kant van het boeken van de reis (bijvoorbeeld het nagaan van beschikbaarheid, het doen van reserveringen, het bevestigen van een boeking).
  • Je reserveert en boekt aanvullende diensten (bijvoorbeeld kaarten voor excursies, reisverzekeringen of een parkeerplaats op de luchthaven).
  • Je fungeert als aanspreekpunt voor, tijdens en na de boeking voor zowel klant als onze partners; de reisorganisaties en touroperators.
  • Je bent het aanspreekpunt voor de klant bij problemen tijdens en na de reis.
  • Je bent verantwoordelijk voor het accuraat bijhouden van (reserverings)systemen en klantprofielen.
  • Je rapporteert aan de manager E-Commerce Reizen.

Jouw profiel

  • Je beschikt over een toeristische opleiding (MBO/HBO) en hebt minimaal 5 jaar relevante werkervaring opgedaan bij een reisbureau of touroperator.
  • Kennis van de Duitse taal is een grote plus.
  • Je bent bouwer; resultaatgericht en onderzoekend zorg je voor de inrichting van een optimaal functionerende back-office.
  • Je bent zeer servicegericht en verbindend; De customer journey staat voor jou altijd centraal.
  • Je kunt structuur aanbrengen en overzicht behouden in wijzigende omstandigheden.
  • Je bent een doorzetter, kunt prioriteiten stellen en bent creatief in probleemoplossing.
  • Je bent een teamplayer, maar je kan ook zeer goed zelfstandig werken.

Wij bieden

  • Je wordt onderdeel van een nieuwe, groeiende afdeling waar je als vakspecialist kan floreren en waar je de ruimte krijgt om mee te bouwen aan een succesvolle positie van Lidl Reizen in de markt.
  • Goede doorgroeimogelijkheden en een marktconform salaris met goede secundaire arbeidsvoorwaarden.

Interesse?
We zien jouw sollicitatie graag tegemoet via deze link. Vragen? Neem contact op met onze recruiter, Lotte van den Berg via 035 – 5286575.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

© 2018, TravelPro. All rights reserved.

Het is niet toegestaan berichten of delen daarvan over te nemen zonder toestemming van de desbetreffende auteur. Bij het overnemen van citaten is bronvermelding verplicht. Je kunt wel berichten delen via de social media buttons.

Reageer met Facebook:

Reacties:

Vorige bericht

Vuelandia: boeken en verkopen AF-KLM via NDC afgedekt

Volgende bericht

Delta Air Lines van start met directe vlucht Schiphol - Orlando

Auteur

Arjen Lutgendorff

Arjen Lutgendorff

Arjen is in januari 2007 aan de slag gegaan bij TravelPro als redacteur. Na een toeristische en journalistieke opleiding heeft hij zijn plek gevonden bij het reisvakblad van formaat.