Nieuws

Live To Travel: conversie omhoog met nieuw offertesysteem

Deel dit artikel

Live To Travel stapt in december over op een nieuw offertesysteem waarmee offertes voortaan digitaal via een link worden verstuurd. Hierdoor hebben klanten toegang tot een eigen reispagina vanaf een computer, laptop of mobiele telefoon.

“De interactieve offertes staan vol met rijke content zoals foto’s en films, een routekaart, dag tot dag programma en praktische informatie waar de klant op ieder gewenst moment bij kan door middel van tabbladen”, zo laat Tamara de Groot (directeur Live To Travel) weten.

De try-out met offertes voor Botswana is wat De Groot betreft geslaagd: “We krijgen zeer goede feedback van reizigers en reisagenten op de uitstraling en gebruikersvriendelijkheid van de nieuwe offertes. De offertes zijn gepersonaliseerd, waarbij het logo van de reisagent of het reiskantoor altijd duidelijk zichtbaar is voor de klant. We zien dat de conversie omhoog schiet bij offertes die we in de nieuwe stijl hebben verstuurd.” Live To Travel start met de offertes ‘nieuwe stijl’ voor Zuidelijk en Oost Afrika en zal in het nieuwe jaar uitbreiden met de andere bestemmingen.


Deel dit artikel
Vorige bericht

KLM: vrijdagochtend weer van en naar Bali

Volgende bericht

(Video) TUI... The Challenge! op Gran Canaria

Auteur

Arjen Lutgendorff

Arjen Lutgendorff

Arjen is in januari 2007 aan de slag gegaan bij TravelPro als redacteur. Na een toeristische en journalistieke opleiding heeft hij zijn plek gevonden bij het reisvakblad van formaat.