Verandering is nodig, en onontkoombaar. Niet om het veranderen zelf, maar om de wensen van je klanten op een goede manier te kunnen blijven vervullen. Dit doe je natuurlijk niet zonder dat daar eerst goed over is nagedacht,  en uiteraard de klant te vragen wat hij graag zou willen. Dat is voor jullie zo, maar voor ons ook.

Zie op jullie deurmat het resultaat. Een nieuwe lay-out en volgens diegene van jullie die wij gesproken hebben veel beter leesbaar, toegankelijker en  mooier. De vele avonden discussiëren zijn nu voorbij, het eindresultaat mag er zijn (al zeg ik het zelf).

Na de make-over gaan wij het komende jaar weer gewoon verder met waar wij mee bezig waren. Op de manier die jullie van ons gewend zijn, dus geen andere doelgroepen, geen vreemde Engelse naam, geen andere voorwaarden. Nee, niets van dat alle.  Gewoon TravelPro zoals jullie het al ruim twintig  jaar waarderen.

Verder wil ik jullie bedanken voor de vele positieve mailtjes die wij ontvingen naar aanleiding van de rol die wij gespeeld hebben rondom het stoppen van de onzalige creditcard actie van Thomas Cook. Graag gedaan, en als er zich weer zoiets voordoet blijf ons dan tippen, wij duiken erin.

Voor 2013 wens ik jullie vooral een goede gezondheid. Want een gezond mens kan de wereld aan!

P.s. Laat ons weten wat je van de make-over vindt!
Tom van Apeldoorn