Malaysia Airlines is een samenwerking aangegaan met TUI om MHholidays te lanceren. MHholidays is de nieuwste reismarktplaats van Malaysia Airlines, waar reizigers hun vakantie op maat kunnen maken door vluchten en hotels te combineren.

“Wij zijn verheugd om samen met Malaysia Airlines MHholidays te lanceren. Niet alleen zullen Maleisische reizigers profiteren van een breed scala aan nieuwe vakantiemogelijkheden via ons Global Distribution Network, Malaysia Airlines zal ook nieuwe klantsegmenten bereiken en extra inkomsten genereren. Bij TUI creëren we onvergetelijke momenten voor klanten over de hele wereld en maken we hun dromen waar, deze vakanties zijn nu ook beschikbaar in Azië”, aldus Frank Rosenberger, lid van de TUI Group Executive Board verantwoordelijk voor IT en Future Markets.

Groeimarkten
Met meer dan 5.000 hotels en meer dan 50 bestemmingen wereldwijd om uit te kiezen, krijgen reizigers exclusieve en betaalbare aanbiedingen van Malaysia Airlines en tot 80% korting op hotels. “We hebben gezamenlijk ons ‘TUI 2022’-plan ontwikkeld, dat in de komende vier jaar moet worden geïmplementeerd. We zijn van plan om 1 miljard euro extra omzet te realiseren bij 1 miljoen nieuwe klanten. Dit is een ambitieus maar realistisch doel. TUI wil nieuwe groeimarkten aanboren en haar activiteiten in Zuidoost-Azië uitbreiden, waarbij Maleisië een cruciaal partnerland is, waar we kunnen terugkijken op 45 jaar samenwerking”, aldus Frank Rosenberger.