Vacature

Micazu zoekt Customer Care medewerker

Deel dit artikel

Customer Care medewerk(st)ers (Spaans, Frans, Duits, Engels)

Ben je klaar voor een nieuwe stap?

Word jij één van onze nieuwe collega’s? Ben jij diegene die altijd klaar staat voor onze verhuurders én huurders? Ben jij net zo ambitieus als wij? Wij zijn op zoek naar enthousiaste Customer Care medewerk(st)ers voor meerdere talen die wij aanbieden op ons platform:

  • Spaanstalig
  • Franstalig
  • Duitstalig
  • Engelstalig

Spreek en schrijf jij één of meer van deze talen vloeiend, neem dan deze stap!

Wie zijn wij?

Wij zijn Micazu, hét online platform waar al duizenden Nederlanders zelf hun vakantiehuis verhuren, vanuit meer dan 60 landen met bijna 10.000 vakantiehuizen op onze website. Elke dag komen hier meer woningen bij en dit jaar gaan wij de stap maken; dit wordt het jaar van onze internationalisering. Wij zijn een jong bedrijf, waar jouw mening telt. Binnen dit team is de frisse blik van iemand met ervaring in Customer Care zeer welkom! Ons kantoor is in Den Haag (direct naast NS-station Hollands Spoor). Dus met de trein perfect te bereiken vanuit Leiden of Rotterdam.

Wat ga je doen:

Dagelijks contact met onze verhuurders en huurders. De meeste communicatie verloopt per e-mail. Van vragen over hoe onze website werkt, hoe een verhuurder zijn tarieven aanpast, tot het helpen van verhuurders om hun advertentie zo aantrekkelijk mogelijk te maken. Wij hebben een open bedrijfsstructuur. Jij bent onderdeel van een hecht team. Jouw mening telt en in elke vergadering wordt er besproken hoe wij de organisatie kunnen verbeteren en hoe wij de concurrentie voor blijven. Service is je op het lijf geschreven en je ziet kansen om de beleving van de verhuurder te verbeteren.

Hoe het is om te werken in het Customer Care-team van Micazu?

Dat vertellen wij je hieronder:

Benjamin: ‘Het Customer Care team van Micazu is een team waarin verschillende karakters bij elkaar komen. Allemaal hebben we ervaring in verschillende vormen van klantenservice en dat brengen we met elkaar mooi samen. Het fijne aan werken bij Micazu is dat er wordt gekeken naar ieders persoonlijke kwaliteiten en dat er ruimte is om daarin verder te ontwikkelen.’

Rogier: ‘Het is fijn werken in een klein en gemotiveerd team. Je kan direct schakelen met een andere afdeling, mocht dit nodig zijn en daardoor kunnen wij alle vragen ook razendsnel beantwoorden. De dag starten we altijd met een korte rondvraag over de planning van de dag en aan welke projecten je gaat werken.’

Anneke: ‘Het Customer Care team van Micazu is een klein en hecht team. Diverse karakters met verschillende kwaliteiten komen hier samen en zorgen voor een dynamische werkomgeving. Tussen het harde werken door is er altijd tijd voor een praatje of een lach en bij vragen staan collega’s altijd voor je klaar. Dit vertaalt zich in de fijne en familaire sfeer die er binnen het Customer Care team hangt. Er is oog en ruimte voor het individu, je eigen wensen & ambities en wordt er echt gekeken naar jou als persoon. Al met al ben ik nog geen dag met tegenzin naar mijn werk gegaan!’

Functievereisten

Wat vragen wij van je:

+ MBO+ werk- en denkniveau

+ Minimaal 1 jaar aantoonbare ervaring in online klantcontact/customer care

+ Je bent enthousiast, gedreven en ambitieus

+ Je bent flexibel en houdt van innovatie

+ Je bent zelfkritisch en stelt hoge eisen aan jouw eigen werk

+ Ruime en aantoonbare ervaring met Microsoft Office

+ Je spreekt vloeiend en schrijft uitstekend Nederlands

+ Je spreekt vloeiend en schrijft uitstekend Spaans, Frans, Duits of Engels

+ Je bent woonachtig in de regio Leiden – Den Haag – Rotterdam

Wat bieden wij je: 

+ Baan voor minimaal 32 uur per week (eerst voor bepaalde tijd), voorkeur heeft 40 uur per week

+ Startdatum: per direct

+ Veel mogelijkheden tot groei en ontwikkeling

+ Werken in een hecht en gedreven team

+ Uitdagende baan

+ Salaris tussen € 2.418,- en € 3.720,- bruto per maand op basis van een fulltime dienstverband

+ 24 vakantiedagen (bij een fulltime dienstverband)

+ Laptop & toebehoren voor een fijne werkplek

+ NS-Businesscard

Wat krijg je ervoor terug?

+ Wij vieren de successen we met elkaar😊: Elke maand en elk kwartaal vieren wij met het team onze behaalde doelen (borrels & bites)

+ Wij groeien samen: Wij werken als team samen met behulp van de ‘Scaling up’ groeiformule (van Verne Harnish)

+ Wij zijn transparant over beloning: Ons moderne beloningsmanagement is gebaseerd op de methode Model Baarda™, hierdoor waarderen we al onze teamleden op een transparante, eerlijke en marktconforme manier

+ Wij werken digitaal en paperless: Zo dragen wij ons steentje bij aan het terugdringen van het gebruik van papier

+ Wij werken met een duurzame cloudinfrastructuur met lokale impact: Ook dat vinden wij belangrijk

+ Wij bieden je korting op jouw huurauto: Als je een vakantie hebt geboekt, krijg jij korting op een huurauto tijdens jouw vakantie

+ Wij zijn perfect bereikbaar: Fijne werkplek: ons kantoor staat direct naast NS station Den Haag-HS

Acquisitie naar deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Heb je vragen? Neem contact op met Ellen (Hoofd Customer Care) als je meer wilt weten. Zij helpt je graag! +31 (0)71 760 1650

Bekijk hier de vacature: https://werkenbijmicazu.recruitee.com/o/customer-care-medewerksters-spaans-frans-duits-engels

Author


Deel dit artikel
Vorige bericht

Japan: individuele toerist binnenkort weer welkom, maar boek een pakketreis

Volgende bericht

SeaDream versoepelt COVID-reisvoorwaarden

Auteur

Tina Bakker

Tina Bakker