MSC Cruises heeft na een pitch waarbij zes bureaus betrokken waren, USP Marketing PR geselecteerd als haar nieuwe PR bureau. De samenwerking tussen de partijen is sinds 1 september 2010 officieel. USP Marketing PR wordt ingezet om MSC Cruises te positioneren als leading cruise maatschappij in de Nederlandse markt.

MSC Cruises biedt cruises aan naar de Middellandse Zee, Noord-Europa, Oceaan Cruises, Zuid-Amerika, Noord-Amerika, Zuid-Afrika en de Caribbean. USP Marketing PR zal werken aan het vergroten van de naamsbekendheid van MSC Cruises. ‘Door gerichte PR en marketing in te zetten willen wij de juiste consumenten doelgroepen en travel trade van MSC Cruises bereiken. Het is van belang de diversiteit van MSC Cruises te benadrukken en dit vergt een continue en consistente PR aanpak’, aldus Jeannette Spits, strategic director USP Marketing PR.

Maurits Kruytzer, directeur van MSC Cruises-Nederland ‘Wij hebben voor USP Marketing PR gekozen vanwege hun pro-actieve instelling en hun manier van out-of-the-box denken. Het is van belang dat de USP’s van MSC Cruises duidelijk naar voren komen; van onze Italian heritage tot ons MVO beleid met gebruik van Eco-ships. USP gaat ons daar vanaf nu bij ondersteunen.’